عبور فروش سری بازی Monster Hunter World از مرز ۱۸.۳ میلیون نسخه

مجموعه بازی Monster Hunter همچنان به موفقیت‌های تجاری خود برای کپکام ادامه می‌دهند. شرکت کپکام که در هر دوره‌ی سه‌ماهه، آمار فروش بازی‌های اصلی خود را به‌روز می‌کند، اخیرا آمار فروش این بازی‌ها تا پایان ماه ژوئن را اعلام کرده است که طبق آن نسخه‌های اخیر بازی Monster Hunter همچنان آمار فروش قدرتمندی را نشان می‌دهند.

طبق آمار کپکام، بازی Monster Hunter World فروش ۱۸.۳ میلیون واحدی داشته و در سه ماه گذشته ۳۰۰ هزار واحد فروخته است. بازی Monster Hunter World: Iceborne که DLC این بازی است نیز همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد و تا پایان ماه ژوئن ۹.۵ میلیون واحد فروخته است که فروش ۱۰۰ هزار واحدی در سه‌ماهه‌ی اخیر را نشان می‌دهد.

درنهایت کپکام اعلام کرد نسخه‌ی نقش‌آفرینی ژاپنی و فرعی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin که تنها به‌صورت انحصاری روی نینتندو سوییچ عرضه شده است، اکنون به فروش ۱.۶ میلیون واحدی رسیده است.

 مبارزه با هیولا در بازی Monster Hunter Rise

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این آمار و ارقام را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

به‌تازگی شرکت کپکام آمار فروش نسخه‌های اخیر بازی Monster Hunter را منتشر کرده است که همچنان با استقبال خوب بازیکنان مواجه هستند.

بازی Monster Hunter Rise نیز به فروش ۱۰.۳ میلیون واحدی روی نینتندو سوییچ و پی سی دست یافته است. این بازی کمتر از یک ماه پیش به مجموع فروش فیزیکی و دیجیتالی ۱۰ میلیونی رسیده بود. Sunbreak که بسته الحاقی این بازی است نیز با فروش ۲.۵ میلیون واحدی، همچنان به فروش قدرتمند خود ادامه می‌دهد. پیش از این اعلام شده بود که بازی Monster Hunter Rise: Sunbreak تا ۲۲ تیر (۱۳ ژوئیه) امسال به فروش سه میلیون نسخه‌ای دست یافته است.

بخوانید  چگونه یک عرشه استیم رایگان برنده شویم | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS