چگونه یک عرشه استیم رایگان برنده شویم | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS

این بازی به تازگی اولین پچ خود را از زمان عرضه دریافت کرده است و برخی موارد اضافه شده و برخی از مشکلات را برطرف خواهد کرد. نبردهای رتبه‌بندی شده به استادیوم نبرد بازی می‌آیند، و چند باگ رفع شده است، از جمله اشکالی که در آن موسیقی در طول مسابقات Elite Four بازی به درستی پخش نمی‌شد.

در مورد رفع باگ‌های اضافی، چه کسی می‌داند دقیقاً چه چیزی در این وصله رفع شده است، اما برخی از بزرگ‌ترین آنها شامل افت شدید نرخ فریم، پاپ‌این‌های فاصله بسیار نزدیک، افسانه‌های نامرئی و برش در محیط‌ها می‌شود، اما به نظر می‌رسد که برخی، اگر نه همه. ، از این موارد رفع خواهد شد.

در 8 دسامبر، در جریان جوایز بازی، شرکت سازنده Steam Deck Valve گران‌ترین نسخه Steam Deck را با 512 گیگابایت عرضه می‌کند. هر دقیقه به بینندگان رویداد زنده

البته، شما می خواهید برای خود یک Steam Deck برای جایگزینی سوییچ خود تهیه کنید زیرا مشکلات فنی Pokemon Scarlet و Violet شما را به لبه پرتگاه سوق داده است. اما این دستی تقریباً 6 ساله را هنوز حذف نکنید، زیرا در یک فوق العاده تصدیق نادری توسط نینتندو، به نظر می رسد که بازی ممکن است در واقع برخی از وصله ها را دریافت کند.

با توجه به اینکه زمان اجرای Game Awards در سال گذشته با زمان اجرای یکی از فیلم های ارباب حلقه ها رقابت می کرد، Valve آماده است صدها دستگاه را به شما هدیه دهد.

نینتندو در کنار یادداشت‌های پچ گفت: «ما می‌دانیم که بازیکنان ممکن است مشکلاتی را تجربه کنند که بر عملکرد بازی تأثیر بگذارد. هدف ما همیشه ارائه یک تجربه مثبت به بازیکنان از بازی هایمان است و بابت هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم. ما بازخورد بازیکنان را جدی می گیریم و برای بهبود بازی ها تلاش می کنیم.”

بخوانید  سونی: مجموعه Call of Duty روی انتخاب کنسول گیمر‌ها تاثیرگذار است
و حتی اگر قبلاً Steam Deck دارید، همچنان باید ثبت نام کنید زیرا الف) چه کسی به یک Steam Deck دوم نیاز ندارد؟ و ب) هر کسی که ثبت نام می کند یک برچسب دیجیتالی بسیار زیبای Steam Pal دریافت می کند.

هنوز Steam Deck ندارید؟ بی خیال. Valve ممکن است یکی را به صورت رایگان به شما بدهد!

اگر می خواهید یکی از آن بینندگان خوش شانس باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به لینکی که در توضیحات ضمیمه کرده ایم بروید، وارد Steam شوید و اکنون ثبت نام کنید. سپس، در 8 دسامبر، باید پخش زنده The Game Awards را از طریق Steam تماشا کنید – بله، اگر نمی‌دانستید استیم به صورت زنده پخش می‌شود – تا شانس برنده شدن در آن را داشته باشید.

بیانیه ای مانند این تقریباً از غول بازی شنیده نشده است. با توجه به نادر بودن آن و همچنین این واقعیت که Scarlet و Violet پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو بوده‌اند، مقیاس مشکلات و همچنین تعداد گیمرهایی که آن‌ها را گزارش می‌کنند، باید باشد. عظیم.