شایعه: نینتندو کیت توسعه کنسول بعدی خود را به یک استودیوی اسپانیایی سپرده است

به گفته این افشاگر، کیت توسعه کنسول بعدی نینتندو به تازگی توسط یک استودیوی اسپانیایی دریافت شده است. اگرچه در گزارش مذکور نامی ذکر نشده است، اما با توجه به سابقه همکاری نینتندو با استودیوهای اسپانیایی، می توان حدس زد که Mercury Steam همان استودیویی است که در حال حاضر کیت توسعه کنسول جدید این شرکت ژاپنی را در اختیار دارد. پیش از این، Mercury Steam با نینتندو برای تولید و توسعه آثاری مانند Metroid Dread همکاری کرده بود. و Metroid: Samus Returns پرداخت شده است.

همچنین، افشاگر اخیراً ویدیوی اسپانیایی زبان یوتیوب را پسندیده است که ادعا می‌کند کیت توسعه‌دهنده جدید نینتندو است که توسط کنترلر سوییچ پرو استفاده می‌شود. ضمن اینکه در این ویدیو گفته می شود که نینتندو قصد دارد تا زمان رونمایی این کنسول را کاملا مخفی نگه دارد.

یک گزارش جدید حاکی از آن است که یک استودیوی اسپانیایی یک کیت توسعه دهنده برای کنسول بعدی نینتندو دریافت کرده است.

در گزارش های قبلی، اعلام شده بود که روند ساخت کنسول بعدی نینتندو در مسیر درست قرار دارد. با این حال، نباید انتظار عرضه این پلتفرم را قبل از فصل بهار داشت.

در هفتمین سال زندگی نینتندو سوییچ، این کنسول همچنان به فروش فوق‌العاده خوب خود ادامه می‌دهد و چند بازی مورد انتظار به زودی روی پلتفرم عرضه می‌شوند. با این حال، بر کسی پوشیده نیست که پس از گذشت هفت سال از انتشار سوییچ، نینتندو سخت در حال توسعه و آماده سازی کنسول بعدی خود است.

در همین راستا به نظر می رسد یک استودیوی اسپانیایی به تازگی کیت توسعه (Dev Kit) کنسول جدید نینتندو را از این شرکت دریافت کرده است. این گزارش توسط یکی از کاربران توییتر با نام کاربری NWeedle ارسال شده است. این کاربر قبلاً اطلاعات دیگری از جمله در دست ساخت Metroid Dread را قبل از رونمایی رسمی اعلام کرده بود.

بخوانید  واکنش منتقدان به بازی Redfall
تحریریه مجله بازی یک گیمر