شایعه: بازی Alone in the Dark جدید در دست ساخت است

طرفداران خیلی سریع متوجه شدند که این جمله درواقع نقل قولی است که ارتباط مستقیمی با مجموعه Alone in the Dark دارد. کاربر مورد بحث در توییتر خود گفت: «ترس از تاریکی چیزی است که بیشتر ما را زنده نگه می‌دارد»

سری بازی‌های Alone in the Dark جایگاه ویژه‌ای در دنیای بازی دارد. این مجموعه به‌عنوان الهام بخش بازی‌های سبک بقا ترسناک یاد می‌شود. حالا در جریان جدیدترین اخبار بازی، شایعه ساخت نسخه جدیدی از سری بازی‌های Alone in the Dark منتشر شده است. ساعاتی قبل حساب کاربری The Snitch که در ماه‌های گذشته به یک منبع بسیار مورد‌اعتماد در بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌، با انتشار جمله‌ای به این شایعات دامن زده است.

این دیالوگ به‌‌صورت مستقیم از فیلم Alone in the Dark که در سال ۲۰۰۵ اکران شد، نقل قول شده است. طرفداران این مجموعه انتشار این جمله از جانب این اینسایدر معروف را به‌معنی از راه رسیدن اخبار جدیدی در مورد این سری بازی دانسته و در حال حاضر حدس و گمان‌های زیادی پیرامون این امر شکل گرفته است. با‌این‌حال هنوز همه چیز در حد شایعه بود و ما نمی‌دانیم که با چه محصولی مواجه خواهیم شد. ممکن است یک ریمیک از این مجموعه در راه باشد. شاید سازندگان در فکر عرضه یک نسخه جدید از این اثر هستند.

همان‌طور که احتمالا شما از آن مطلع هستید، شرکت THQ Nordic چند سال گذشته حقوق این مجموعه ترسناک را خریداری کرده است. از طرفی این شرکت در تاریخ ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) قصد برگزاری یک شوکیس را دارد و احتمال دارد تا بازی Alone in the Dark جدید در این برنامه معرفی شود.

بخوانید  بازی های نتفلیکس می توانند یکی از بهترین مزیت های خود را از دست بدهند

طبق شایعات منتشر شده، قسمت جدیدی از مجموعه بازی ترسناک Alone in the Dark در دست ساخت است.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه‌های قبلی این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را با یک گیمر به اشتراک بگذارید.



منبع تصویر بازی Alone in the Dark