رنفیلد: وقتی فیلم دراکولای نیک کیج منتشر می شود، جدیدترین تریلر و هر آنچه که باید بدانید

یک تریلر کامل در 5 ژانویه 2023 منتشر شد. آن را اینجا تماشا کنید.

رنفیلد چه زمانی منتشر می شود؟

رنفیلد توسط رایان ریدلی (ریک و مورتی) نوشته شده است و داستان توسط رابرت کرکمن، خالق مردگان متحرک ساخته شده است.

شرحی ارائه نشده است

آیا تا به حال نیک کیج را در نقش دراکولا دیده ایم؟

تا کنون فقط یک خط خاطرات و یک تریلر داریم، اما می دانیم که فیلم در نیواورلئان امروزی می گذرد و رنفیلد عاشق شخصیتی است که برای فیلم اختراع شده است، یک پلیس راهنمایی و رانندگی. به نام ربکا از تریلر، به نظر می رسد که رنفیلد علاوه بر اینکه قایق دراکولا است، یک قهرمان اکشن نیز خواهد بود و سعی خواهد کرد از “رابطه سمی” خود با “رئیس” خود خارج شود.

چه کسی در آن است؟

پیش فرض مانند یک رویای تب به نظر می رسد: نیکلاس کیج در نقش دراکولا در یک کمدی ترسناک بر اساس زمینی از رابرت کرکمن – می دانید، مرد مردگان متحرک – به کارگردانی مرد مسئول فیلم لگو بتمن. و با این حال ما اینجا هستیم – رنفیلد قرار است امسال عرضه شود و ما نمی توانیم صبر کنیم.

بازیگران رنفیلد بسیار جمع و جور هستند. این ترکیب تا اینجاست:

شرحی ارائه نشده است

نوع آن چیست؟

کارگردانی این فیلم بر عهده کریس مک کی خواهد بود که ممکن است او را از فیلم های لگو بتمن و جنگ فردا بشناسید.

که این را نوشته؟

آره! کیج برای مدت کوتاهی در تریلر با لباس کامل دراکولا ظاهر می شود. احتمالاً دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید، اما چیزی شبیه به فیلم او در سال 1989 یعنی «بوسه خون آشام» نیست.

بخوانید  بازیگر نقش مادر سوپرمن در فیلم سوپرمن فاش شد

آیا رنفیلد بر اساس رمان دراکولا ساخته شده است؟

رنفیلد یک کمدی ترسناک است، اما از تریلر به نظر می رسد که قرار است کمی یک فیلم اکشن نیز باشد. رنفیلد از طریق پیوند خود با دراکولا قدرت های فوق العاده ای دارد و می تواند از آنها در نبرد استفاده کند.

چه کسی کارگردانی می کند؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

رنفیلد در حال حاضر قرار است در تاریخ 14 آوریل 2023 در سینماها اکران شود. این فیلم توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شده است.

شرحی ارائه نشده است

در مورد چیست؟

مفهوم بسیار ساده است، انتخاب بازیگران و تولید چقدر سخت است. داستان حول محور آر ام رنفیلد (تعجب!)، سرسپردۀ کنت دراکولا می چرخد. اگر از طرفداران ادبیات و رسانه کلاسیک دراکولا هستید، ممکن است نام او را بشناسید. او سرسپردگی و آشنای فداکار دراکولا است که به شدت در رمان اصلی برام استوکر و بسیاری از اقتباس‌های آن نقش دارد. با این حال، این فیلم با توجه به اینکه یک کمدی ترسناک است، احتمالاً جنبه متفاوتی از شخصیت دارد.

شرحی ارائه نشده است

آیا تریلر وجود دارد؟

احتمالاً شما را شگفت زده نخواهد کرد، اما، طبق تریلر، نه، نه واقعاً. با این حال، به نظر می رسد که تخم مرغ های عید پاک رمان Dracula وجود خواهد داشت! ما حتی در تریلر می‌بینیم که رنفیلد یک حشره را می‌خورد – جدای از اینکه ناخوشایند است، حشرات یکی از غذاهای اصلی رنفیلد در داستان اصلی بودند.

بخوانید  قاب Streamcom سیستم قدرتمند i9-13900K و RTX 4080 را بدون فن خنک نگه می‌دارد.