راه اندازی مجدد بعدی مردان ایکس شاهد برخاستن جهش یافته های مارول از خاکستر خواهد بود

دوران Krakoan کمیک‌های مردان ایکس به پایان می‌رسد، زیرا جهش‌یافته‌های مارول خود را در حال فرار می‌بینند و بیشتر از همیشه مورد نفرت بشریت قرار می‌گیرند. Fall of the House of X و The Rise of the Powers of X رسماً دوران پیروزی و تراژدی بی‌سابقه‌ای را برای X-Men در تابستان امسال به پایان می‌رسانند و مستقیماً به From the Ashes هدایت می‌شوند. مارول جزئیات بیشتری در مورد سه کمیک اصلی که این ابتکار را رهبری می کنند و تیم های خلاق پشت سر آنها فاش کرده است.

X-Men: From the Ashes
X-Men: From the Ashes

اولین مورد، «مردان ایکس» به کارگردانی «جد مک‌کی» و «رایان استگمن» است که در آن Cyclops مسئولیت هدایت تیمی را بر عهده دارد که به نجات گونه‌های جهش‌یافته اختصاص یافته است. Beast، Magneto، Magik، Psylocke، Juggernaut، Temper و Kid Omega بخشی از این تیم خواهند بود و برای سرنوشت و فلسفه گونه های جهش یافته مبارزه خواهند کرد.

عجیب و غریب X-Men به عنوان یک کمیک سنتی تر از گیل سیمون و دیوید مارکز معرفی می شود، و این یکی یک تیم X-Men به رهبری Rogue را در نیویورک می بیند. این فهرست شامل Wolverine، Jubilee، Gambit و Nightcrawler است که قصد دارند روز را به سبکی ترسناک نجات دهند. سرانجام،

مردان ایکس استثنایی شامل تیم خلاق Eve L. Ewing و Carmen Carnero است. این کمیک بر روی نسل بعدی مردان ایکس تمرکز می‌کند که کیت پراید و اما فراست سه نفر از جهش‌یافته‌های جوان جدید را راهنمایی می‌کنند: برنز، آکسو و غوغا.

X-Men در ماه جولای عرضه می شود، Uncanny X-Men در ماه آگوست وارد بازار می شود، و Exceptional X-Men نسخه های جدید را در سپتامبر به پایان می رساند. عناوین بیشتری از مردان ایکس در هفته‌های آینده فاش خواهند شد و مارول می‌گوید طرفداران می‌توانند با پیش درآمدی ویژه از گیل سیمون در روز رایگان کتاب کمیک ۲۰۲۴، نگاهی اجمالی به وضعیت جدید جهش یافته‌های خود داشته باشند.

بخوانید  تریلر جدید Star Wars Jedi: Survivor تا چند ساعت آینده منتشر خواهد شد

در دیگر اخبار X-Men، در حال حاضر اتفاقات زیادی در این فرنچایز می گذرد. موضوع فیلم مارول اسنپ این ماه Avengers vs. این هفته همچنین شاهد عرضه X-Men '97 در دیزنی پلاس هستیم که دنباله مستقیم این مجموعه انیمیشن کلاسیک است. به طرز عجیبی، بئو دی مایو، خالق مردان ایکس 97، تنها چند روز قبل از اکران فیلم اخراج شد.