راسل کرو در ابتدا از خط داستانی گلادیاتور خوشش نمی آمد، فکر می کرد که بینندگان فکر می کنند “این اصلاً برای چیست؟”

کرو گفت: “من به توانایی های خود به عنوان یک مرد پیشرو اطمینان داشتم.”از طریق Variety). “چیزی که در مورد Gladiator مطمئن نبودم، دنیای اطرافم بود. در قلب کاری که ما انجام می‌دادیم یک مفهوم عالی بود، اما فیلمنامه یک آشغال بود، یک آشغال مطلق. و همه این نوع سکانس‌های عجیب و غریب وجود داشت.

23 سال بعد، اسکات – که اکنون 85 ساله است – کارگردانی گلادیاتور 2 را برعهده دارد. در این فیلم پل مسکال، دنزل واشنگتن و بری کیوگان بازی می کنند. ماکسیموس شخصیت کرو در گلادیاتور اصلی درگذشت – دنباله روی شخصیت مسکال لوسیوس تمرکز خواهد کرد. این فیلم در نوامبر 2024 روی پرده سینماها خواهد رفت.

کرو گفت: “این فقط برای یک مخاطب مدرن خوب به نظر نمی رسد. آنها اینگونه خواهند گفت: “این همه چی است.” چند بار فکر کردم که شاید بهترین گزینه من سوار شدن به هواپیما و خروج از اینجا باشد.”

همانطور که کرو به یاد می آورد، فیلمنامه اصلی دارای گلادیاتورهایی روی ارابه هایی بود که محصولی برای روغن زیتون و موارد دیگر قرار می دادند. این بر اساس حقیقت واقعی تاریخی بود، اما کرو فکر نمی کرد که مخاطب مدرن آن را بخرد.

اما کرو ترک نکرد. او به گفتگو با کارگردان ریدلی اسکات ادامه داد تا چیزی که کارساز باشد پیدا کند. کرو گفت که اسکات به او گفته است که کارگردان “هیچ کاری را جلوی دوربین انجام نمی دهد که شما به آن اعتقاد ندارید.”

گلادیاتور برنده پنج جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کرو شد. همچنین برنده بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین صداگذاری و بهترین جلوه های بصری شد. هفت نامزدی اسکار دیگر از جمله بهترین کارگردانی برای اسکات و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای واکین فینیکس را به دست آورد.

بخوانید  اتاق پخش نهایی GameSpot - The Reveal

راسل کرو بازیگر فیلم گلادیاتور دهه 2000 برنده جایزه اسکار شد، اما او همیشه حاضر نبود در نقش ماکسیموس در این فیلم نمادین بازی کند. کرو در مصاحبه ای با Vanity Fair گفت که تقریباً از این فیلم کناره گیری کرده است زیرا فکر می کند فیلمنامه منطقی نیست.

در شروع فیلمبرداری، تنها 21 صفحه فیلمنامه – حدود یک پنجم فیلم نهایی – وجود داشت که کرو و اسکات روی آن توافق کردند. این زوج با هم کار کردند و بقیه را ساختند تا فیلمنامه را به جایی برسانند که هر دو به آن اعتقاد داشتند و بقیه تاریخ است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.