رئیس بازی‌های WB می‌گوید: میراث هاگوارتز علی‌رغم جنجال‌ها شروعی “دیدنی” دارد.

حداد با اشاره به انتشار بازی در ماه آوریل برای PS4/Xbox One و سپس در ماه جولای بر روی Switch گفت: «ما از عرضه اولیه بسیار خوشحالیم و آینده روشنی را برای سایر پلتفرم‌های راه‌اندازی خود می‌بینیم.

در حال پخش: نقد و بررسی ویدیوی میراث هاگوارتز

میراث هاگوارتز انتقادات، جنجال‌ها و بحث‌های زیادی را برانگیخته است. یک برداشت، GamesHub، به جای بررسی، یک مقاله درباره رولینگ و نظرات او منتشر کرد.

دیوید حداد، رئیس WB Games گفت تنوع که “درگیری بازیکن” در هاگوارتز Legacy تا کنون پس از عرضه بازی در اوایل فوریه “دیدنی” بوده است. WB Games تایید کرده است که هاگوارتز Legacy در مجموع 267 میلیون ساعت در بازی بازی کرده است، 393 میلیون گیاه رشد داده و 242 میلیون معجون دم کرده است. بازیکنان 1.25 میلیارد جادوگر تاریک را شکست داده اند.

بازیکنان کار جادویی خود را به عنوان دانش آموز سال پنجم در هاگوارتز در دهه 1890 آغاز می کنند. علاوه بر کاوش در قلعه و یادگیری جادوها، بازیکنان به فراتر از دیوارهای قلعه می روند.

بخوانید  کاربران ایکس باکس به‌زودی منتظر اخبار خوبی از Baldur's Gate 3 باشند

بازیکنانی که امیدوارند Hogwarts Legacy کویدیچ را در یک برنامه توسعه آینده اضافه کند، ممکن است خوش شانس نباشند، زیرا توسعه دهنده گفته است که حداقل هنوز برنامه ای برای DLC ندارد.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بخوانید  سفید برفی جدید دیزنی در اولین تصویر فیلم لایواکشن Snow White

در حالی که آمار فروش واحدهای میراث هاگوارتز در حال حاضر مخفی مانده است، برادران وارنر. گیمز آمارهای دیگری را تایید کرده است که نشان می‌دهد بازی در میان بحث‌هایی که پیرامون نویسنده جی‌کی رولینگ وجود دارد، شروع خوبی داشته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.