علاقه جیمز کامرون به کارگردانی آخرین قطار هیروشیما قبل از آواتار 4

آواتار 3 در 20 دسامبر 2024 (30 دسامبر 1403)، آواتار 4 در 18 دسامبر 2026 (27 دسامبر 1405) و آواتار 5 در 22 دسامبر 2028 (2 دسامبر 1407) اکران خواهد شد. ).

جیمز کامرون سال هاست روی کارگردانی سریال آواتار متمرکز بوده و در چند دهه گذشته فیلم دیگری خارج از این مجموعه کارگردانی نکرده است. اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونجیمز کامرون علاقه مند به کارگردانی فیلم دیگری قبل از آواتار 4 است. کامرون در مصاحبه ای با LA Times گفت که در حالی که اولویت اصلی او در حال حاضر آواتار 3 است، او دوست دارد رمان The Last Train From Hiroshima: The Survivors Lost Book را اقتباس کند. توسط Charles R. Pellegrino را قبل از Avatar 4 کارگردانی کرد.

کامرون درباره اهمیت ساخت این فیلم گفت: ما در دنیایی خطرناک تر از آنچه فکر می کردیم زندگی می کنیم. فکر می کنم ساخت فیلمی درباره هیروشیما به موقع تر از همیشه است. این به مردم یادآوری می کند که این سلاح ها در هنگام استفاده برای اهداف بشردوستانه چه کار می کنند. » کامرون مدت‌هاست که حقوق اقتباسی از رمان آخرین قطار به هیروشیما را در اختیار دارد.

جیمز کامرون در مصاحبه جدید خود گفت که دوست دارد فیلم The Last Train از هیروشیما را قبل از کارگردانی Avatar 4 کارگردانی کند.

او بیش از 10 سال از سال 2010 حق ساخت فیلمی بر اساس این رمان را خرید و از آن زمان تصمیم گرفت فیلم آخرین قطار را از هیروشیما کارگردانی کند. البته ساخت این فیلم هنوز قطعی نشده است. رمان آخرین قطار از هیروشیما زندگی در هیروشیما و ناکازاکی را قبل، حین و بعد از بمباران اتمی ایالات متحده آمریکا نشان می دهد. داستان این رمان عمدتاً درباره بازماندگان این بمباران است.

بخوانید  جدید در دیزنی پلاس در می 2024: جنگ ستارگان: داستان های امپراتوری، فینال مردان ایکس 97 و موارد دیگر