دو کیبورد جدید بازی Razer BlackWidow در آمازون موجود است


سری کیبوردهای بازی پرچمدار BlackWidow Razer در اوایل سال جاری به نسل بعدی منتقل شدند. Black Widow V4 Pro. این یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ سال 2023 است، اما قیمت بالای 230 دلاری دارد. برای کسانی که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه تر هستند، Razer اکنون دو ورودی جدید در مجموعه BlackWidow V4 ارائه می دهد که چندین ویژگی را از برادر بزرگتر خود به ارث برده اند.

هر دو Razer Black Widow V4 و Black Widow V4 X سوئیچ‌های مکانیکی Gen-3 Razer را دارا هستند و برای ورودی‌ها می‌توانید بین سوئیچ‌های کلیکی سبز Razer یا سوئیچ‌های مکانیکی زرد یکی را انتخاب کنید. سوئیچ های سبز معمولاً بازخورد لمسی قوی تری دارند، در حالی که سوئیچ های زرد نرم تر هستند و هنگام فشار دادن این کلیدها صدای کمتری تولید می کنند. آنها دارای یک ظاهر طراحی خاص Razer در فلز برس خورده و روکش های مشکی صاف هستند و با ضمانت دو ساله ارائه می شوند. هر دو صفحه کلید برای هم اکنون در آمازون خرید کنید و مستقیما از ریزر.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر