دسته ای از بازی های جدید در GameStop خرید 1 دریافت کنید

سایر نکات برجسته عبارتند از Alan Wake Remastered (زمان عالی برای گرفتن آن با عاقبت در راه)، دهکده مقیم شیطان، TMNT: مجموعه Cowabunga، داستان های ظهور، هکرهای روح 2و خورشید نیمه شب مارول.

ما یک لیست بزرگ از ده ها بازی قابل توجه در تبلیغات رایگان B1G1 ایجاد کرده ایم، اما مطمئن باشید که صفحه فروش GameStop را بررسی کنید برای پیشنهادات کامل


بازی های رایگان B1G1 در GameStop

به خاطر داشته باشید که لیست بازی های واجد شرایط تا حد زیادی در طول ماه ثابت مانده است. هرچند این واقعا چیز بدی نیست. وجود دارد زیاد بازی‌های بزرگ نینتندو سوییچ، PS5 و Xbox Series X در فروش گنجانده شده‌اند. تعداد خوبی از بازی های سال 2022 و همچنین برخی از بازی های سال 2023 وجود دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

GameStop بسیار بزرگ اجرا می شود یکی بخرید یک تبلیغ رایگان بازی جدید دریافت کنید. در اوایل این ماه، فروش رایگان B1G1 در انحصار اعضای PowerUp Rewards Pro بود، اما هر کسی می‌تواند اکنون از آن استفاده کند.

برخی از بازی‌های اخیر که ممکن است نخواسته باشید قیمت تمام شده را بپردازید، مانند پیشگویی شده، شوالیه های گاتهامو پروتکل کالیستو، در تبلیغات گنجانده شده است. بسیاری از بازی های محبوب نیز حضور دارند. این لیست شامل ستاره هایی مانند حلقه سنجد، حلقه مرگ، مثل اژدها: بودندو خیلی بیشتر.

بخوانید  لینکدین وارد بازی می شود

دارندگان سوئیچ موارد انحصاری عالی برای انتخاب دارند، از جمله
شمشیر پوکمون، Hyrule Warriors: Age of Calamity، پارتی سوپر ماریو، پوکمون اسنپ جدید، زنده زندگی کن، رزمندگان نشان آتش: سه امیدو بیشتر.

چه فاینال فانتزی شانزدهم باعث می شود بخواهید بازی های بیشتری را در فرنچایز نمادین بازی کنید، بازسازی Final Fantasy VII، Stranger from Heaven: Final Fantasy Originو Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion همه در فروش رایگان B1G1 نشان داده شده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر