لینکدین وارد بازی می شود

لینکدین تایید کرده است که بازی ها را به پلتفرم رسانه های اجتماعی خود اضافه می کند. با این حال، هنوز تاریخ عرضه ای اعلام نشده است.

یکی از سخنگویان لینکدین به TechCrunch گفت: «ما در حال بررسی اضافه کردن بازی‌های مبتنی بر فکر به تجربه لینکدین هستیم تا برخی از سرگرمی‌ها را باز کنیم، روابط را عمیق‌تر کنیم و امیدواریم فرصت‌هایی برای گفتگو ایجاد کنیم. “برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!”

با توجه به اسکرین شات های لو رفته توسط توسعه دهنده وب نیما اوجی، سه بازی که به نظر می رسد در حال توسعه هستند عبارتند از “Queens”، “Crossclimb” و “Blueprint”. به نظر می رسد همه آنها بازی های پازلی نسبتاً ساده ای هستند که می توان آنها را در سیستم عامل هایی مانند Wordle از نیویورک تایمز مشاهده کرد. بازیکنان می توانند تعداد دفعات بازی خود را پیگیری کنند تا رگه های روزانه خود را حفظ کنند.

LinkedIn متعلق به مایکروسافت است، اما مشخص نیست که تا چه حد در این ابتکار مشارکت دارد. مایکروسافت LinkedIn را در سال 2016 به قیمت 26 میلیارد دلار خریداری کرد، رقمی که از آن زمان با خرید 74.5 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard در اکتبر 2023، تحت الشعاع قرار گرفت.

برنامه های رسانه های اجتماعی با بازی ها، به ویژه فیس بوک، آزمایش کرده اند. اما اپلیکیشن بازی فیس بوک در اکتبر 2022 تعطیل شد. از آن زمان، شرکت مادر آن متا با عرضه هدست های مختلف بر روی واقعیت مجازی و افزوده تمرکز کرده است. TikTok همچنین وارد فضای بازی شده است، زیرا قبلاً آزمایشاتی را در جنوب شرقی آسیا انجام داده است.

بخوانید  بهترین بازیگران کره ای | ۲۰ مرد و ۲۰ زن + معرفی آثار مهم

تحریریه مجله بازی یک گیمر