استریمرهای Apex Legends در طول مسابقات ALGS هک شدند و دلیل ادعا شده طعنه آمیز است

فینال‌های منطقه‌ای Apex Legends Global Series (ALGS) پس از هک شدن دو بازیکن در اواسط بازی این آخر هفته برای آمریکای شمالی به تعویق افتاد و از قضا، به نظر می‌رسد که نرم‌افزار ضد تقلب Apex یا مقصر است.

GenBurten از DarkZero (نام اصلی: Noyan Oskoze) اولین بار ضربه خورد، زمانی که او به طور مرموزی توانایی دیدن بازیکنان دشمن را از دیوارها در وسط مسابقه به دست آورد. بعدها، امپریال هال TSM (فیلیپ دوزن) ناگهان متوجه شد که به طور ناخواسته هدف قرار گرفته است.

“من دارم تقلب می کنم! دارم تقلب می کنم! دارم تقلب می کنم!” دوسن وقتی متوجه شد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، با تعجب فریاد زد. “من دارم تقلب می کنم، من یک aimbot دارم!”

در مورد Oskoze، کلمات “Apex hacking global series by Destroyer2009 & R4ndom” در حالی که پخش کننده به سرعت کنترل ها را حذف کرد و اعلام کرد، “من می توانم همه را ببینم!” شروع به حرکت در سراسر صفحه کرد.

اداره پلیس مبارزه با تقلب – یک سازمان داوطلبانه که به ALGS وابسته نیست اما در “جمع آوری اطلاعات کلاهبرداران برای شناسایی و ایجاد اختلال در فروشندگان تقلب” تخصص دارد – وضعیت را در توییتر بررسی کرده است. او به بازیکنان شرکت کننده در این رویداد توصیه کرد که از اطلاعات شخصی خود محافظت کنند با تغییر رمزهای عبور حساب و اجرای سایر اقدامات حفاظتی، مانند نصب مجدد سیستم عامل.

بخوانید  به زودی دستیابی به بازی‌های قدیمی عجیب و غریب Destiny 2 آسان‌تر خواهد بود

سازمان داوطلب گمان می‌کند که Easy Anti-Cheat (EAC) Apex می‌تواند علت این مشکل باشد، زیرا هکرها از اجرای کد از راه دور (RCE) برای تزریق تقلب‌ها به رایانه‌های شخصی استریمرها استفاده می‌کنند. پلیس مبارزه با تقلب همچنین خاطرنشان کرد که این سوء استفاده می تواند برای اهداف شوم دیگری فراتر از ایجاد اختلال در ALGS، مانند باج افزار را از راه دور نصب کنید و سایر بدافزارها در ماشین های رقبا.

Respawn Entertainment، توسعه‌دهنده Apex Legends نیز از طریق حساب رسمی توییتر خود در مورد این حادثه اعلام کرد که فینال منطقه‌ای آمریکای شمالی به تعویق خواهد افتاد و قول داد به زودی اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر