اندازه Paper Mario: The Thousand-Year Door فاش شد

اندازه مورد نیاز برای نصب Paper Mario: The Thousand-Year Door در نینتندو سوییچ مشخص شده است.

با توجه به اینکه تا پایان عمر نینتندو سوییچ فاصله زیادی نداریم، سرعت بازی های اول شخص برای این کنسول کاهش یافته است. با این حال، ناشر ژاپنی طرفداران سوییچ را فراموش نکرده و نرم افزار جالبی را برای آن ها آماده کرده است. یکی از بازی های مهمی که بازیکنان نینتندو سوییچ و طرفداران سوپر ماریو منتظر امتحان آن هستند، نسخه جدید Paper Mario: The Thousand-Year Door است که اکنون جزئیات جدیدی از آن داریم.

طبق آخرین آپدیت صفحه eShop بازی، بازیکنان برای تجربه Paper Mario: The Thousand-Year Door به 5.1 گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. اگرچه اندازه تبلیغ شده بسیار کوچکتر از بازی های بزرگتر و بازار AAA است، اما با اندازه استاندارد انحصاری های نینتندو سوییچ همخوانی دارد.

از طریق مقایسه می توانید متوجه شوید که حجم مورد نیاز Paper Mario: The Thousand-Year Door کمی کمتر از سایر بازی های نقش آفرینی ماریو است. بنابراین، بازسازی Super Mario RPG در سال 2023 و Paper Mario: The Origami King در سال 2020 به 6.5 گیگابایت فضای خالی نیاز دارند. بازسازی Paper Mario: The Thousand-Year Door در تاریخ 3 ژوئن 1403 (23 می 2024) بر روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

بخوانید  کتاب فرقه‌ای جدید از Lost In تاریخ غنی بازی‌های کنسولی را روایت می‌کند