در Suicide Squad، Rocksteady هنوز Batman: Arkham Origins را نمی شناسد


Suicide Squad: Kill The Justice League اکنون برای بازیکنانی در دسترس است که گران‌ترین نسخه بازی را خریداری می‌کنند که از جمله مزایای دیگر، چند روز دسترسی زودهنگام است. این بدان معناست که برخی از طرفداران کامیکس DC در مسیر ارزیابی شایستگی‌های اولین بازی Rocksteady پس از بتمن هستند، حتی اگر هنوز در Arkhamverse جریان دارد. اما طبق یک صحنه اولیه از بازی، Rocksteady هنوز بازی Batman: Arkham Origins متعلق به WB Montreal را بخشی از آن دنیای داستانی نمی‌داند.

لطفاً توجه داشته باشید که این داستان حاوی اسپویلرهای جزئی برای Suicide Squad: Kill The Justice League (و سری Arkham) فراتر از این نقطه است.

پس از حدود یک ساعت گیم‌پلی، گروه خشن شما از شروران قابل بازی، خود را در The Batman Experience می‌یابند، نمایشگاهی تعاملی که در موزه تاریخ متروپلیس به خود شوالیه تاریکی اختصاص دارد. در حالی که ضدقهرمانان در این فضا کاوش می کنند، می توانید تعداد زیادی صفحه نمایش را فعال کنید که در مورد کارهای قهرمانانه ی متعدد بتمن و همچنین گالری او از افراد شکست خورده صحبت می کند. می‌توانید به صدای جک رایدر، گزارشگر گاتهام گوش دهید، زیرا او زمینه‌ای را برای هر یک از بدهای بزرگ ارائه می‌دهد که در سراسر نمایشگاه نمایش داده می‌شوند.

اما همانطور که به پایان می رسید، ممکن است متوجه شوید که هیچ یک از نمایشگرها یادآور Arkham Origins در سال 2013 نیست، یک بازی پیش درآمد توسط WB Montreal بین تلاش های Rocksteady، Arkham City در سال 2011 و Arkham Knight در سال 2015. برای سال ها، Rocksteady دائماً به آن اشاره می کند. بازی های Arkham به عنوان یک سه گانه که با Arkham Asylum شروع شد. این بازی‌ها در واقع سه‌گانه پروژه‌های Rocksteady را تشکیل می‌دهند، اما به نظر می‌رسد که سه‌گانه بودن سری Arkham کاملاً اشتباه است. آیا این قرار است با WB مونترال خصمانه باشد؟ شاید واقعاً محترمانه باشد و نشان می‌دهد که تیم نمی‌خواهد برای بازی‌ای که در آن حضور نداشتند، اعتبار قائل شود. یا شاید این یک دستور از بالا باشد، چیزی که برادران وارنر در مورد آن صحبت می کنند. به دلایلی که علنی نشده اند مهم تلقی می شود.

بخوانید  یکی از خالقان Sonic که به اتهام تجارت داخلی مجرم شناخته شد، با بیش از دو سال زندان مواجه است
در تمام نمایشگاه های موزه اختصاص داده شده به بتمن، هیچ اشاره ای به وقایع Arkham Origins پیدا نمی کنید.
در تمام نمایشگاه های موزه اختصاص داده شده به بتمن، هیچ اشاره ای به وقایع Arkham Origins پیدا نمی کنید.

در هر صورت، به نظر می‌رسد که Suicide Squad با نادیده گرفتن آشکار شخصیت‌های شرور یا رویدادهای Arkham Origins، سنت را زنده نگه می‌دارد. در حالی که برخی از شخصیت‌های شرور که در Origins دیده می‌شوند، مانند Deathstroke و Firefly، در موزه به نمایش گذاشته می‌شوند، به نظر می‌رسد که صداپیشگی ضمیمه شده به نمایشگاه آن‌ها فقط به مشارکت آن‌ها در فصل‌های Rocksteady از Arkham Saga اشاره دارد.

برای مثال، در نمایشگاه فایرفلای به سوزاندن آتش نشانی – یک ماموریت فرعی تکرارشونده در Arkham Knight – اشاره شده است، اما نه جنگ بتمن با او در بالای یک پل در Origins. به طور مشابه، صفحه نمایش DeathStroke ورود او به گاتهام را با یک شبه نظامی پشت سرش به یاد می آورد – یکی دیگر از آهنگ های داستانی Arkham Knight – اما دوئل تن به تن او با بتمن در زندان بلک گیت را نادیده می گیرد. همچنین هیچ نمایشی برای Black Mask، یکی از شخصیت‌های اصلی داستان Arkham Origins وجود ندارد، اگرچه شرورهای ثانویه تلاش‌های Rocksteady مانند Deacon Blackfire و Zsasz هر کدام لحظات خاص خود را دارند.

خیلی قبل از این، واضح بود که راه Rocksteady برای نادیده گرفتن Arkham Origins یک انتخاب بود. ما به سادگی نمی دانیم این انتخاب چه کسی بوده و چرا آن را انتخاب کرده اند. درست است، من به تازگی بازی را شروع کرده ام، بنابراین ممکن است در ساعات آینده به نوعی به تصدیق Arkham Origins برسم، اما این اولین فرصت برای ذکر Origins، و غیبت بعدی، مانند نوشتن روی دیوار به نظر می رسد. : در Rocksteady، Arkham Origins اساساً یک سناریوی Elseworlds است.

بخوانید  فورتنایت آواتار خود را دریافت می کند: آخرین رویداد Airbender این هفته، به علاوه پوسته های جدید