خلاصه آگهی Super Bowl 2024: اکنون تبلیغات بازی های بزرگ را تماشا کنید



Super Bowl 58 در 11 فوریه 2024 برگزار می شود و چیفز کانزاس سیتی برای رویارویی با سان فرانسیسکو 49رز به میدان می رود. این چهارمین سوپربال پاتریک ماومس در پنج سال گذشته خواهد بود. و البته، در حالی که بسیاری از ما بازی فوتبال یا عکس های تیلور سوئیفت را در حال تشویق دوست پسرش تماشا می کنیم، دلیل مهم تری برای تماشای Super Bowl وجود دارد: تبلیغات.

با توجه به مخاطبان تلویزیونی زیادی که هر سال بازی بزرگ را تماشا می‌کنند، تبلیغ‌کنندگان مشتاق هستند محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و مایل به پرداخت هزینه‌ای هستند. CBS و Paramount+ (شبکه پخش و سرویس استریم که بازی را در سال 2024 پخش خواهد کرد) ۷ میلیون دلار برای یک تبلیغ ۳۰ ثانیه ای برای پخش در ۵۸مین سوپربول می خواستم. و بله، هر اسلات فروخته شده است، بنابراین یک بازی کامل خواهد بود.

اما در مورد قرار دادن همه تبلیغات در یک مکان، بدون اینکه آن همه فوتبال مزاحم مانعی برای شما ایجاد کند، چطور؟ خوشبختانه، تبلیغات Super Bowl یک هفته قبل از بازی بزرگ شروع به پخش می کند، به این معنی که ما می توانیم برخی از آنها را در حال حاضر تماشا کنیم. با این مقاله همراه باشید، زیرا ما همچنان به اضافه کردن تبلیغات جدید به محض انتشار آنها ادامه خواهیم داد – و البته، ما مطمئن خواهیم شد که تبلیغاتی را که قبل از بازی آنلاین پخش نمی شوند، پس از انتشار در تاریخ، منتشر خواهیم کرد. تلویزیون. پس برای لحظاتی خوب دست و پنجه نرم کنید که شامل آرنولد شوارتزنگر به عنوان مامور ایالت فارم، جنا اورتگا در حال فروش چیپس به ما، و آیس اسپایس در نقش ستاره ای است که اساساً فقط جایگزین پپسی برای سیرا میست است.

بخوانید  In Spider-Man 2, Spider-Cop Is A Big Reason Why Peter Parker Must Step Aside

مامور آرنولد بازگشته است

آرنولد یک بار دیگر به بازی بزرگ باز می گردد، این بار برای یک آگهی تبلیغاتی در مزرعه ایالتی که ادای احترام به کارنامه نمادین او در فیلم اکشن است.

جنا اورتگا نمی تواند دینا یا میتا را پیدا کند

در تبلیغ جدید Frito Lays، جنا اورتگا خود را در یک فروشگاه مواد غذایی متروکه می بیند و نه «دینا» و نه «میتا» را پیدا می کند. بعد از اینکه او با میان وعده اش بیرون می رود، جهان در هرج و مرج با آژیر پلیس و هلیکوپترها هوا را پر می کند.

دیوید و ویکتوریا بکهام نمی توانند به خاطر بیاورند که تبلیغ آنها در مورد چه چیزی بود

زوج قدرتمند بکهام‌ها نمی‌توانند بفهمند چه چیزی را تبلیغ می‌کنند یا کجا، اما امیدواریم که همه چیز به موقع برای بازی بزرگ جمع شود. همچنین، دوست خوب آنها “جسیکا” آنیستون را نشان می دهد؟

نمادهای فوتبال می توانند چند آبجو با هم بخورند

تد لاسو با لیونل مسی ملاقات کرد. در جدیدترین تیزر بازی Michelob ULTRA، بازیگر Jason Sudeikis در ساحل دراز می کشد در حالی که ستاره بین المللی فوتبال مهارت های خود را به نمایش می گذارد. سودیکیس پیوستن به این ورزشکار را در نظر می گیرد، سپس تجدید نظر می کند.

BetMGM نمی خواهد تام بردی به برنده شدن ادامه دهد

BetMGM یکی از بسیاری از برنامه‌های شرط‌بندی ورزشی در حال حاضر است، اما دارای برخی از بزرگترین قدرت‌های ستاره‌ای است که جیمی فاکس چهره این شرکت است. ویژگی های تجاری جدید آن وینس وان توضیح می دهد که شما می توانید بازی کنید… تا زمانی که تام بردی نباشید.

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی تماشا کنیم: از پیر پائولو پازولینی تا جعبه شکلات به نام زندگی

Ice Spice اولین بازی Super Bowl را با Starry آغاز کرد

استاری، نوشابه لیمو-لیموی جدید پپسی، بالاخره آگهی تبلیغاتی خود را دریافت کرد که در آن آیس اسپایس، خواننده مشهور اینترنتی، می‌خواهد از همسر سابق خود دوری کند. آن را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر