فورتنایت آواتار خود را دریافت می کند: آخرین رویداد Airbender این هفته، به علاوه پوسته های جدید

آماده شوید تا آن را مانند Katara و دیگر اعضای گروه Aang در Fortnite خم کنید. این بازی بسیار محبوب، فردا، ۹ آوریل، علاوه بر رویداد ویژه Avatar: Elements که از ۱۲ آوریل شروع می‌شود، سه پوسته Avatar: The Last Airbender را به بازی اضافه می‌کند.

طبق حساب رسمی Fortnite، Korra، Zuko و Toph از فردا در فروشگاه آیتم برای خرید در دسترس خواهند بود. بر (که قبلاً توییتر نامیده می شد). کلیپ تیزر برای گنجاندن آنها نشان می دهد که هر شخصیت عنصر خود را خم می کند: Katara با آب، Toph با خاک، و Zuko با آتش. Aang همچنین قبل از اینکه توسط Katara خرد شود در یخ محصور شده است. آواتار احتمالا بخشی از آواتار: Elements mini Battle Pass خواهد بود.

این فقط سوکا را کنار گذاشته است، بنابراین به قول زوکو، سخت است، رفیق. بدیهی است که برادر بزرگ کاتارا می تواند بعدا وارد بازی شود. Fortnite در حال حاضر Korra را از سری دنباله The Last Airbender، The Legend of Korra، به عنوان بخشی از نبرد پاس فصل 2 در فصل 5 دارد. Myths and Mortals نام این فصل است، با گذرگاه نبرد با خدایان و الهه های یونانی مانند پوزیدون و مدوزا

در ماه فوریه، یک نشت فورتنایت در مورد این رویداد متقاطع Avatar: The Last Airbender گزارش داد. در آن زمان، Fortnite در میانه یک کراس اوور TMNT به نام رویداد Cowabunga بود، بنابراین این همکاری‌های عظیم برای بازی جدید نیستند.

برای اطلاعات بیشتر، GameSpot بهترین نقاط فرود Fortnite را در فصل 5 فصل 2 دارد. این مکان‌ها به شما شانس بیشتری برای گرفتن یک پیروزی رویال به عنوان Zuko می‌دهند تا افتخار او را بازیابی کنید.

بخوانید  به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 اکنون در دسترس است، به یادداشت‌های وصله مراجعه کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر