بازیکنان Helldivers 2 موفق شدند کل گروه دشمن را از بازی بیرون کنند

پس از یک آخر هفته نبرد شدید، بازیکنان Helldivers 2 با موفقیت تهدید Automaton را از کهکشان تعقیب کردند. در پایان عملیات جداسازی سوئیفت، یک گروه کامل از بازی حذف شد، زیرا پس از اینکه بازیکنان سیارات Maia، Durgen و Tibit را آزاد کردند، Automata در هیچ کجا یافت نشد. ربات‌های قاتل تا شب ساکت نشدند زیرا ریخته‌گری‌های آن‌ها از سلاح‌های جدید کشتار جمعی سیار استفاده می‌کردند، اگرچه هلدیورز با اضافه شدن توپ کوازار و تفنگ‌های سنگین به بازی، قدرت شلیک بیشتری به دست آوردند.

دورگن آخرین نفری بود که سقوط کرد و ظاهراً تهدید مکانیکی را برای همیشه پایان داد. "شما این کار را کردید، Helldivers," Arrowhead در X/Twitter منتشر شد. “عملیات Swift Disassembly موفقیت آمیز بود! با ریشه کن شدن روبات ها و رفع اشکالات، کهکشان دوباره آزاد شد.”

اما آیا واقعا جنگ تمام شده است؟ در حال حاضر، Helldivers وظیفه ایجاد مزارع ترمینیدها را بر عهده دارد و به تهدید حشرات اجازه می دهد تا با خیال راحت تولید مثل کنند تا بتوان آنها را برداشت کرد. به یاد داشته باشید که حشرات و مواد آلی آنها به عنوان منبع سوختی برای سفرهای سریعتر از نور استفاده می شود و هرگونه صحبت در مورد کاشت عمدی آنها در سیارات، صحبت های خیانت آمیز است. در مورد اتفاق بعدی، Arrowhead چند راه برای کشف دارد.

بخوانید  ماجراجویی ایندیانا جونز در دهه های 1940 و 60 در عکس های جدید فیلم ایندیانا جونز 5

اولین بازی یک چرخه ابدی از جنگ را نشان داد که در آن بشریت با موفقیت از مرزهای خود دفاع کرد یا در نهایت به تهدیدات ترکیبی در دروازه های کهکشانی خود سقوط کرد. موفقیت یا پیروزی با یک حلقه یک ماهه تکرار می‌شود، دقیقاً مانند روز گراندهاگ، با این تفاوت که بیل موری به زرادخانه هسته‌ای دسترسی داشت. سپس تهدید پنهان Illuminates وجود دارد که احتمالاً منتظر لحظه مناسب برای حمله هستند، یا می‌توانیم شاهد بازگشت دوباره نیروی اتوماتون به موقع باشیم و در حالی که به دنبال شروع پروژه هستند، ارتقاهای جدیدی را اجرا می‌کنند.”

فقط Arrowhead و استاد بازی رسمی‌اش جوئل می‌دانند که واقعاً چه اتفاقی می‌افتد، اما با دریافت مجوز نبرد جدید با موضوع تخریب که این هفته می‌رسد، حداقل Helldivers مسلح شده و آماده گسترش دموکراسی مدیریت شده هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر