یکی از خالقان Sonic که به اتهام تجارت داخلی مجرم شناخته شد، با بیش از دو سال زندان مواجه است

قرار است قضاوت نهایی برای ناکا در 7 ژوئیه صادر شود و دادستان ها می گویند که کارگردان Balan Wonderworld “هیچ نشانه ای از پشیمانی” به خاطر جنایت هایی که اعتراف کرده است، نشان نداده است. پس از علنی شدن گزارش‌های مبنی بر تجارت داخلی در Square Enix، ناکا برای اولین بار در نوامبر 2022 دستگیر شد. او متهم به خرید سهام به ارزش تقریبی 20000 دلار در Aiming بود، یک توسعه‌دهنده ژاپنی که وظیفه تولید یک بازی موبایل Dragon Quest برای Square Enix را بر عهده داشت. دخالت استودیو عمومی شده است.

یوجی ناکا یکی از خالقان Sonic the Hedgehog رسما به دلیل تجارت داخلی به زندان محکوم شده است و انتظار می رود دو سال و نیم در زندان بگذرد. علاوه بر این، ناکا دو جریمه، یکی 17800 دلار و یک جریمه اضافی 1.2 میلیون دلاری دریافت کرد. تیم دفاعی ناکا اکنون به دنبال تعلیق محکومیت وی و کاهش جریمه او هستند زیرا آنها ادعا می کنند که ناکا “به طور تصادفی اطلاعاتی را مشاهده کرده است که هیچ ارتباطی با [his] کار»، به گزارش سایت خبری ژاپن زمان آبما (از طريق VGC).

ناکا ابتدا در سال 2018 به اسکوئر انیکس پیوست و کار بر روی Balan Wonderworld را شروع کرد، اما پس از انتشار بازی با نقدهای تند منتقدان و گیمرها، بعداً در سال 2021 اسکوئر انیکس را ترک کرد و بعداً از این شرکت شکایت کرد. در سال 2022، همانطور که او ادعا کرد بازی منتشر شده است. در حالت ناتمام و اینکه شش ماه قبل از شروع به کار از عنوان کارگردان برکنار شد.

بخوانید  مایکروسافت تست بسیار خوب Xbox Game Pass Family and Friends را به پایان رساند

ناکا بار دیگر در دسامبر سال گذشته در میان ادعاهای جدید مبنی بر خرید بیش از 1 میلیون دلار سهام در توسعه دهنده موبایل ATeam – قبل از افشای رسمی کار استودیو در Final Fantasy VII: The First Soldier – دستگیر شد. او بعداً به طور رسمی به تجارت داخلی متهم شد و متهم شد که معادل 146000 دلار از این فروش ها برداشت کرده است. چندین کارمند سابق اسکوئر انیکس نیز به دست داشتن در این طرح متهم شده اند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر