مایکروسافت تست بسیار خوب Xbox Game Pass Family and Friends را به پایان رساند



برای ماه‌ها، مایکروسافت نسخه جدیدی از Xbox Game Pass را آزمایش کرد که به اعضا امکان می‌داد مزایای Game Pass Ultimate خود را با حداکثر پنج نفر در طرحی به سبک دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند. پس از یک دوره آزمایشی، مایکروسافت تصمیم گرفته است تا پیش نمایش آزمایشی را پایان دهد، اما این طرح ممکن است روزی بازگردد.

یک سخنگوی گفت یوروگیمر که شرکت از این که چگونه این طرح دوستان و خانواده، همانطور که نام داشت، در میان طرفداران طنین انداز شد، “هیجان زده” بود. این شرکت اکنون این آزمایش را ارزیابی خواهد کرد تا به ایجاد “پیشنهادی که می توانیم در آینده برای گیمرهای بیشتری در سراسر جهان ارائه دهیم” کمک کند.

طرح Friends and Family برای Game Pass در 15 آگوست به پایان می رسد. هرکسی که در آن زمان در برنامه ثبت نام کرده باشد، “پیشنهاد پاس بازی ایکس باکس” را به عنوان تشکر از شرکت دریافت خواهد کرد.

مایکروسافت گفت: «همه اعضای فعال طرح دوستان و خانواده یک پیشنهاد Xbox Game Pass به عنوان تشکر از شرکت و راهی برای اطمینان از اینکه می‌توانند پس از پایان پیش‌نمایش به بازی‌های مورد علاقه خود ادامه دهند، دریافت خواهند کرد.»

THE صفحه فروشگاه Xbox برای اشتراک Game Pass دوستان و خانواده هنوز وجود دارد، اما به مشترکین جدید اجازه نمی دهد. با حدود 10 دلار بیشتر از قیمت استاندارد، بسته دوستان و خانواده معامله بسیار خوبی بود. باید دید در صورت بازگشت و زمان بازگشت این طرح چه قیمتی ممکن است داشته باشد.

طرح Friends and Family به مشترک Game Pass اجازه می‌دهد تا مزایا را با حداکثر چهار عضو خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارد. هر کاربر یک حساب شخصی با دستاوردها، ذخیره ها و غیره خود داشت. علاوه بر این، کاربران مجاز به بازی در همان زمان بدون هیچ محدودیتی بودند.

بخوانید  اولین نگاه خود را به بازی Stranger Things با تصاویر کاملاً جدید ببینید

اگر هنوز مشترک نشده اید، Xbox Game Pass یکی از بهترین معاملات بازی است. اشتراک ماهانه امکان دسترسی به طیف گسترده ای از بازی های جدید در هر ماه، روز اول انتشار برای نسخه های انحصاری Xbox و بسیاری از عناوین از کتابخانه EA Play را فراهم می کند. در صورت تایید قرارداد Activision Blizzard، مایکروسافت همچنین قصد دارد بازی هایی مانند Overwatch، Diablo و Call of Duty را به کتابخانه خود اضافه کند.

مایکروسافت به تازگی قیمت Game Pass را به 11 دلار در ماه برای طرح استاندارد و 17 دلار در ماه برای Game Pass Ultimate افزایش داده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر