سرگرد نلسون پس از 20 سال ایکس باکس را ترک می کند



لری هریب، معروف به سرگرد نلسون آنلاین، پس از 22 سال مایکروسافت را ترک می کند. هریب که مدیر ارشد ارتباطات شرکتی مایکروسافت بود، این خبر را امروز در توییتر اعلام کرد و گفت که تصمیم گرفته است “یک قدم به عقب بردارد و روی فصل بعدی” حرفه خود کار کند. مشخص نیست حرکات بعدی هریب چیست.

Hryb از سال 2001 قبل از پیوستن به بخش Xbox در سال 2003 با مایکروسافت بود. او به خاطر توسعه و تبلیغ ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و ایکس باکس لایو شهرت دارد و به بسیاری از شرکت ها برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتباط با جوامع توصیه کرده است.

هریب در توییتر گفت: «از اعضای تیم ایکس‌باکس به خاطر اعتماد به من برای گفت‌وگوی مستقیم با مشتریان متشکرم. آینده ایکس باکس روشن است و من به عنوان یک گیمر از دیدن این تکامل هیجان زده هستم.

Hryb همچنین برای میزبانی این برنامه شناخته شده بود پادکست رسمی ایکس باکس (که قبلا به عنوان رادیو Major Nelson شناخته می شد)، که در سال 2004 آغاز شد. با توجه به خروج او از شرکت، Hryb می گوید که پادکست رسمی ایکس باکس متوقف خواهد شد اما “در قالبی جدید” باز خواهد گشت.

بخوانید  سن جهان احتمالاً دو برابر تخمین های فعلی است

واضح است که Hryb نه تنها بر برند ایکس باکس، بلکه بر جامعه و همکارانش تأثیر گذاشته است. فیل اسپنسر مدیر ایکس باکس در توییتر گرفتار شد برای اظهار نظر در مورد خروج هریب. اسپنسر گفت: “لری، کار کردن در کنار شما در این سفر عالی بود.” “از شما برای دوست بودن و همه کارهایی که برای جامعه ما و تیم ایکس باکس ما انجام دادید متشکرم.”

حتی اکانت رسمی توییتر پلی استیشن به آگهی هریب پاسخ دادارائه یک قلب سبز و یک ایموجی سلام به نشانه احترام.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر