جان سینا را در نقش کن پری دریایی برهنه در تبلیغ باربی ببینید


جان سینا فقط یک اسطوره دبلیو دبلیو ای نیست، بلکه در سال های اخیر حرفه خود را در فضای سینما گسترش داده است و این شامل نقش غیرمنتظره ای در فیلم باربی این ماه می شود.

سینا در فیلم باربی در کنار مارگو رابی در باربی و رایان گاسلینگ در فیلم کن نقش “کنمید” را بازی می کند. برای تبلیغ این فیلم، برادران وارنر. فیلمی را منتشر کرد که سینا را برهنه و با لباس نشان می‌داد و توضیح می‌داد که چگونه مخاطبان با «نظرات مختلف» از باربی دور می‌شوند.

سینا که یک کلاه گیس بلوند فوق‌العاده می‌پوشد، می‌گوید: «وقتی مردم می‌توانند در مورد چیزی وارد بحث‌های داغ شوند، فکر می‌کنم این خوب است.

چگونه سینا در باربی قرار گرفت؟ سینا توضیح داد نمایش امروز اوایل امسال که یک روز با رابی برخورد کرد و خود را به او معرفی کرد. او گفت: «من گفتم تقریباً هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهم، چون فیلم را خیلی دوست دارم». و از من پرسیدند که آیا می‌خواهم یک نیوتن شوم یا خیر، گفتم: بله، البته.

سینا و رابی قبلا در فیلم The Suicide Squad با هم کار کرده بودند. خواننده دوآ لیپا که در باربی نیز نقش یک پری دریایی را بازی می کند، به سینا پیوست.

چه روزگاری برای زندگی کردن
چه روزگاری برای زندگی کردن

باربی در 21 ژوئیه، در همان روزی که کریستوفر نولان درام جنگ جهانی دوم اوپنهایمر وارد سینماها می شود. هر دو فیلمی که در یک روز اکران شدند، الهام بخش پدیده «باربنهایمر» بودند و به اندازه‌ای بود که AMC 20000 بلیت برای فیلم دوبل باربی-اپنهایمر فروخت.

بخوانید  کاهش اندازه‌ی جعبه‌های نینتندو سوییچ

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر