اولین نگاه خود را به بازی Stranger Things با تصاویر کاملاً جدید ببینید



طرفداران دو هفته فرصت دارند تا Stranger Things: The First Shadow در لندن اکران شود و بلیط ها برای ماه ها فروخته شده است. این پیش نمایش چند هفته پیش انجام شد و برای کسانی که نمی توانند در این سریال شرکت کنند، نتفلیکس تصاویر تبلیغاتی جدیدی را برای این سریال منتشر کرده است.

این سریال توسط کیت تلفری نوشته شده و استیون دالدری با کارگردانی جاستین مارتین کارگردانی شده است. تلفری، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده اجرایی سریال تلویزیونی، این نمایشنامه را بر اساس داستانی از برادران دافر، جک تورن و خود تلفری نوشته است. داستان فیلم در هاوکینز در سال 1959 اتفاق می افتد و داستان جویس، هاپر و حتی باب جوان و ارتباطات مرموز بین آنها را روایت می کند.

آلبوم عکس

در اولین سایه اسکار لوید در نقش هاپر، ایزابلا پاپاس در نقش جویس و کریستوفر باکلی در نقش باب نیوبی حضور دارند. خانواده مرموز کریل با بازی لویی مک کارتنی در نقش هنری کریل، مایک جیبسون در نقش ویکتور کریل و برنده جایزه تونی لورن وارد در نقش ویرجینیا.

این گروه همچنین شامل Kemi Awoderu، Chase Brown، Ammar Duffus، Gilles Geary، Florence Guy، Max Harwood، Matthew Pidgeon، Calum Ross، Maisie Norma Seaton، Tricia Adele-Turner، Lauren Arney، Reya-Nyomi Brown، Patricia Castro، Lydia Fraser هستند. . ، آیزاک گرین، مارک همرسلی، تام پیترز، کینگدوم سیبندا، تیانا سیمون، دنی سایکس و میشا ترنر در نقش هایی که هنوز نامشان مشخص نشده است.

هنوز اعلام نشده است که آیا این نمایش در نهایت در خارج از کشور به ایالات متحده گسترش خواهد یافت، اما اگر نمایش به خوبی اجرا شود، همیشه این شانس وجود دارد که The First Shadow بتواند در برادوی در پایین خط نمایش داده شود.

بخوانید  True Detective برای فصل 5 با بازگشت عیسی لوپز تمدید شد

تصاویر توسط نتفلیکس.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر