سونی قصد دارد فیلم‌های بیشتری از مرد عنکبوتی از مرد عنکبوتی 4 تا مایلز مورالس بسازد

مایلز مورالس با تمام مردان عنکبوتی از جهان های موازی

پاسکال در پاسخ به سوالی درباره یک فیلم لایو اکشن احتمالی بر اساس مایلز مورالس یا یک فیلم اسپین آف زن عنکبوتی، قول داد که این فیلم ها در آینده ساخته شوند. او در ادامه اضافه کرد که ظاهراً فیلم زن عنکبوتی قرار است زودتر از این اتفاق بیفتد، اما او از توضیح بیشتر خودداری کرد و فقط گفت که آن فیلم ها در راه هستند. وقتی از پاسکال در مورد مرد عنکبوتی 4 با تام هالند پرسیده شد، پاسکال تأیید کرد که مرد عنکبوتی 4 در حال ساخت است، اما تولید به دلیل اعتصاب نویسندگان متوقف شد.

فیلم Kraven the Hunter قرار است فیلم بعدی دنیای مرد عنکبوتی سونی پیکچرز باشد. فیلم سینمایی «کریون شکارچی» قرار است در تاریخ 6 اکتبر (14 ماه) اکران شود. علاوه بر این، انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ 2 ژوئن (12 ژوئن) و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل) اکران خواهد شد. 1403).

پاسکال گفت: «ما در حال ساخت یک فیلم دیگر از مرد عنکبوتی هستیم. قطعا. ما در حال تولید هستیم، اما در اعتصاب نویسندگان هیچکس آنجا کار نمی کند. ما از آنها حمایت می کنیم و زمانی که آنها آماده باشند، همه روی آن کار خواهیم کرد.”

سونی اطلاعات جدیدی در مورد آینده فیلم های مرد عنکبوتی لایو اکشن مانند مرد عنکبوتی 4 در مورد امکان فیلم های بیشتر مرد عنکبوتی به اشتراک گذاشته است.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونسونی هنوز برنامه های زیادی برای مرد عنکبوتی و شخصیت های دنیای او دارد. در جریان نمایش انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در جمعی از منتقدان که با واکنش بسیار مثبتی روبرو شد، ایمی پاسکال و آوی آراد از مدیران Sony Pictures در مورد پروژه های آینده مرد عنکبوتی، به خصوص زنده یاد او صحبت کردند. فیلم اکشن. .

بخوانید  خروج تهیه کننده Street Fighter 6 و سریال Mega Man از کپکام
تحریریه مجله بازی یک گیمر