در اینجا What Time Zelda: Tears Of The Kingdom در سوئیچ منتشر می شود (احتمالا)



The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است در تاریخ 12 می برای نینتندو سوییچ منتشر شود. اما کی، دقیقا، آیا بازی موجود است و می توانید آن را از قبل بارگذاری کنید؟ ما هنوز منتظر تایید هر دو هستیم، اما سرنخ ها وجود دارد.

آ لیست در وب سایت نینتندو نشان می‌دهد که نرم‌افزار دیجیتالی که به‌صورت فیزیکی نیز برای سوییچ فروخته می‌شود، «به طور کلی» از ساعت 9:00 عصر PT روز قبل از تاریخ انتشار رسمی در دسترس خواهد بود. اگر این واقعاً در مورد Tears of the Kingdom صدق می‌کند، به نظر می‌رسد که بازیکنان می‌توانند از ساعت 9:00 بعد از ظهر به وقت PT در 11 می و ساعت 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی در 12 می به بازی بپرند.

در حال پخش: پیش نمایش Zelda: Tears of the Kingdom

GameSpot با نینتندو تماس گرفته است تا زمان دقیق عرضه را برای انتشار دیجیتالی Tears of the Kingdom تایید کند. GameRant برای اولین بار در این زمینه گزارش شده است.

جزئیات پیش بارگذاری اشک پادشاهی اعلام نشده است. با این حال، سوالات متداول نینتندو نشان می دهد که پیش بارگذاری می توان از 5 می شروع شود، اما هنوز تایید دقیقی وجود ندارد. Tears of the Kingdom یک بازی پر جنب و جوش است، تا 16 گیگابایت، بنابراین خوب است که بتوانید از قبل بارگیری کنید. GameSpot همچنین در رابطه با اطلاعات پیش بارگذاری با نینتندو تماس گرفته است.

Tears of the Kingdom قبلاً به دست برخی افراد راه پیدا کرده است، بنابراین برای هفته آینده مراقب اسپویل ها باشید. همچنین مراقب باشید، زیرا اگر یک نسخه اولیه دارید، رئیس سابق نینتندو Reggie Fils-Aime شما را تعقیب می کند.

انتظارات از Tears of the Kingdom هم از نظر کیفیت و هم از نظر موفقیت تجاری زیاد است. از این گذشته، Breath of the Wild مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و فروش بیش از 29 میلیون دستگاهبنابراین دنباله چند کفش بسیار بزرگ برای پر کردن دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  کارگردان می‌گوید تام کروز «واقعاً نمی‌خواست» یک فیلم دیگر از Top Gun بسازد
تحریریه مجله بازی یک گیمر