کارگردان می‌گوید تام کروز «واقعاً نمی‌خواست» یک فیلم دیگر از Top Gun بسازد



جوزف کوسینسکی، کارگردان فیلم، در مصاحبه‌ای جدید می‌گوید تام کروز «واقعاً نمی‌خواست» یک تاپ گان دیگر بسازد، اما در نهایت پس از فیلم‌نامه‌ای که او را برای فیلم Top Gun: Maverick همراهی کرد، بازگردانده شد. همه چیز برای کروز و شرکت بسیار خوب بود، زیرا Top Gun: Maverick 1.5 میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد. گزارش شده است که خود کروز از موفقیت ماوریک 100 میلیون دلار درآمد داشته است.

در مهلت مقرر صحبت کنیدکوسینسکی گفت که مرگ تونی اسکات، کارگردان فیلم اصلی Top Gun در سال 1986 نیز در بی میلی کروز برای بازگشت نقش داشت.

“تام واقعاً نمی خواست کار دیگری انجام دهد تاپ گان و [director Tony Scott’s suicide] حتی احتمال آن را کمتر کرد. من مطمئن هستم که برای او این احتمالاً دلیل دیگری است که او هرگز به بازگشت فکر نمی کند.» ماموریتی که خروس را وارد این موقعیت بسیار خطرناک می کند، این که آنها با هم در خطوط دشمن قرار می گیرند و باید اختلافات خود را حل کنند و کار کنند. با هم برای رسیدن به خانه.”

به گفته کوسینسکی، کروز فکر می‌کرد که یک میلیون به یک شانس وجود دارد که تاپ گان جدید موفق شود، حدود 36 سال پس از اکران فیلم اصلی.

او مدام می گفت، جو، ما باید با توپ به توپ ضربه بزنیم. و این خط او در این فیلم بود. و بنابراین، من مطمئناً هر روز در حالی که فیلم را می ساختیم، این را در ذهنم می شنیدم. من فکر می‌کنم همه کسانی که روی آن فیلم کار کردند، احساس می‌کردند که میله واقعاً بالاست، زیرا همه ما طرفدار فیلم اصلی بودیم.»

بخوانید  به روز رسانی Stardew Valley 1.6 ماه آینده برای رایانه شخصی عرضه می شود

ماوریک در مسیر تبدیل شدن به فیلم شماره 1 جهانی سال 2022 بود تا اینکه آواتار: راه آب آن را از سلطنت خلع کرد.

در مورد کروز، او تعدادی پروژه آینده دارد، از جمله Mission: Impossible – Dead Reckoning Parts 1 و 2، و همچنین یک فیلم با ناسا و اسپیس ایکس که در فضا فیلمبرداری می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر