به روز رسانی Stardew Valley 1.6 ماه آینده برای رایانه شخصی عرضه می شود

با جشن گرفتن هشتمین سالگرد بازی، این یک هفته بزرگ برای سیم کارت کشاورزی کاربرپسند Stardew Valley است و سازنده ConcernedApe از فرصت استفاده کرده و اعلام می کند که به روز رسانی اصلی 1.6 سرانجام در 19 مارس ارائه می شود. این بازی در سال 2016 نیز با فروش بیش از 30 میلیون نسخه از زمان انتشار، به یک نقطه عطف فروش دست یافت.

آپدیت 1.6 برای اولین بار در آوریل سال گذشته اعلام شد، با به‌روزرسانی‌های جدیدتر نشان می‌دهد که این پچ محتوای جدیدی بیش از حد انتظار اضافه می‌کند، از جمله همکاری 8 نفره، جشنواره‌های بزرگ جدید و مینی، و بیش از 100 خط گفتگوی جدید. بازیکنان قدیمی Stardew همچنین می توانند با به روز رسانی جدید از محتوای آخر بازی بیشتری لذت ببرند.

پچ بعدی در 19 مارس بر روی رایانه های شخصی عرضه می شود و در حالی که سایر پلتفرم ها هنوز تاریخ انتشار ندارند، ConcernedApe می گوید به روز رسانی برای کنسول ها و موبایل “در اسرع وقت” دنبال خواهد شد.

در یک توییت بعدی، توسعه دهنده انفرادی جشن گرفت که “Stardew Valley بیش از همیشه در حال رونق است” و فاش کرد که این بازی اکنون بیش از 30 میلیون نسخه فروخته است. او همچنین برخی از دیگر دستاوردهای هیجان انگیز بازی، از جمله تور کنسرت آن و کتاب آشپزی رسمی آینده را برجسته کرد.

بخوانید  نسخه فیزیکی Zelda: Tears of the Kingdom پرفروش ترین بازی اروپا در نیمه اول سال 2023 است.

ConcernedApe یک بازی جدید به نام Haunted Chocolatier را در اواخر سال 2021 معرفی کرد که در آن بازیکنان یک شکلات‌فروشی را در یک قلعه تسخیر شده زیبا مدیریت می‌کنند. بازی جدید همچنین به عنوان یک پروژه تک نفره در حال توسعه است و ConcernedApe سال گذشته اعلام کرد که به طور موقت Haunted Chocolatier را در حالی که روی به‌روزرسانی 1.6 برای Stardew Valley کار می‌کرد، به حالت تعلیق در می‌آورد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر