انتشار Bad Boys 4 به تعویق افتاد

سونی پیکچرز یک هفته پیش اعلام کرد که چهارمین فیلم پسران بد را با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس منتشر خواهد کرد.

سونی پیکچرز در عوض، Bad Boys 4 را همراه با این بازی قرار داد ویل اسمیث و مارتین لارنس این دنباله یک هفته پیش به روی پرده می رود. این فیلم ابتدا قرار بود در 25 ژوئن 1402 (14 ژوئن 2024) اکران شود، اما اکنون در 18 ژوئن 1403 (7 ژوئن 2024) اکران خواهد شد.

Bad Boys 4 اکنون جایگزین بالرینا می شود، اسپین آف فیلم های جان ویک که اخیراً با یک سال تاخیر ساخته شد. لاینزگیت همچنین پس از تاخیر در بالرین، ریبوت The Crow را در تاریخ 18 ژوئن 2024 (7 ژوئن 2024) به سینماها ارسال می کند. انتشار قبلی Bad Boys 4 به این معنی است که این فیلم همزمان با انیمیشن مورد انتظار Inside Out 2 (Inside Out 2) از دیزنی و پیکسار اکران نخواهد شد.

فیلمبرداری Bad Boys 4 در اوایل آوریل 2023 آغاز شد و تا آغاز اعتصابات در جولای 2023 ادامه یافت. بیشتر فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. فیلمبرداری قسمت های باقی مانده آخر هفته گذشته در فلوریدا آغاز شد و انتظار می رود حداقل یک هفته دیگر ادامه یابد.

عادل العربی و بلال فلاح، کارگردانان پسران بد برای زندگی در راس قسمت چهارم قرار دارند و کریس برمنر فیلمنامه نوشته شده است. ونسا هوجنز، الکساندر لودویگ، پائولا نونز، ژاکوب اسکیپیو، اریک دین و یوان گریفین آنها در فیلم پسران بد 4 بازی می کنند. جری بروکهایمر، ویل اسمیت و داگ بلگراد تهیه کننده مارتین لارنس، جیمز لاسیتر، مایک استینسون، بری والدمن و جان مون آنها مسئولیت تولید اجرایی فیلم را بر عهده دارند.

بخوانید  نقد سریال لوکی (Loki) | قسمت پنجم از فصل دوم

تحریریه مجله بازی یک گیمر