سیمپسون ها در قسمت جدیدی از ماریو کارت تقلید می کنند

مطابق با تاریخ طولانی سیمپسون ها در تقلید فرهنگ عامه، در آخرین قسمت از این کارتون طولانی مدت، لیزا، میلهاوس و هومر با ماریو کارت روبرو می شوند. در این قسمت، یک سکانس رویایی لیزا را در نقش ماریو، میلهوس در نقش یوشی و هومر در نقش واریو را در مسیری شبیه جاده رنگین کمان نمادین تصور می‌کند.

آخرین اپیزود سیمپسون ها که پخش شد – و 762مین اپیزود کلی در این مجموعه، Lisa Gets An F1 Lisa را دنبال می کند که او به دنیای مسابقات کارتینگ حرفه ای شیرجه می زند. با خط داستانی که برای مرجع ماریو کارت آماده شده است، او در قالب رویای اضطراب هومر ظاهر می شود، زیرا او سرگرمی جدید بالقوه خطرناک لیزا را برجسته می کند.

البته لیزا در رویا نقش ماریو را بازی می‌کند و نسخه‌ای از خط نمادین او را ارائه می‌دهد، در حالی که همکلاسی‌هایش از ابتدایی اسپرینگفیلد نیز در ترکیب اصلی ظاهر می‌شوند. هومر در رویای خود نقش آنتاگونیست واریو را بازی می کند و لیزا را قبل از اینکه بیدار شود بمباران می کند و “وا” می دهد. نماد Wario برای تکمیل مرجع

ماریو در طول سال‌ها چندین فیلم کوتاه در سیمپسون‌ها ساخته است که با ماریو و لوئیجی شروع کردند که بارت را متقاعد کردند که بدزدید یک بازی ویدیویی در قسمت 1995 Marge Be Not Proud. از آن زمان به بعد، سری بازی‌های پرطرفدار شاهد نوازش‌هایی بوده است، از گنگ‌های ابتدایی عنوان گرفته تا لباس‌های هالووین، تا اینکه ماریو ظاهر خودش را در این مجموعه داشته باشد. این اولین باری است که سیمپسون ها به طور خاص به Mario Kart اشاره می کنند، علی رغم سابقه طولانی این بازی مسابقه ای.

بخوانید  Fandom Study Reveals Entertainment Fans Are "Switching" To Gaming In Big Numbers

علیرغم محبوبیت این بازی مسابقه ای در طول سال ها، Mario Kart از زمان Mario Kart 8 در سال 2014، عنوان جدیدی را ندیده است. اگرچه شایعاتی مبنی بر در دست ساختن Mario Kart 9 با نسخه جدیدی از فرمول بازی های کلاسیک وجود دارد، نینتندو موفق شده است. هنوز عنوان اصلی بعدی را رسما اعلام نکرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر