یوبی‌سافت فیلم‌های انحصاری گیم‌پلی Skull and Bones را فردا، 13 ژانویه به نمایش می‌گذارد

برای اخبار بیشتر GameSpot، حتما این داستان ها را بررسی کنید:

“تصمیم و هدف ما یکسان است – ارائه بهترین تجربه ممکن از بازی به بازیکنانمان از روز اول. این زمان اضافی به ما کمک می کند تا بر اساس بازخورد شما از آزمایش های قبلی، تجربه بازی خود را بیشتر اصلاح کنیم و متعادل کنیم.”

یوبی سافت اعلام کرد که فردا ویدیوی جدیدی از بازی دزدان دریایی Skull and Bones منتشر خواهد شد. ویدیوی پیش رو بر روی داستان بازی تمرکز خواهد کرد و گیم پلی انحصاری را به نمایش می گذارد.

پیش از این گزارش شده بود که یوبی سافت یک “تیم حمله” را در استودیوی یوبی سافت پاریس گرد هم آورده است تا در کنار یوبی سافت سنگاپور (استودیوی اصلی Skull and Bones) کار کنند تا اطمینان حاصل شود که بازی کامل شده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در ادامه این پست توضیح داده شده است که در حالی که بازی هنوز باید روی آن کار شود، آنها قصد دارند به‌روزرسانی‌های منظمی را در مورد وضعیت بازی به طرفداران ارائه دهند. همچنین اطلاعات تکمیلی در مورد تاریخ انتشار جدید و مراحل آزمایشی ارائه خواهد شد. به زودی منتشر خواهد شد. “.

در پستی در توییتر، تیم Skull and Bones دلیل تاخیر دوباره بازی را توضیح داد و گفت:

بخوانید  پیش خرید Bayonetta Origins برای مدت محدودی تخفیف دارد