کنترلر کامپیوتر جدید بسیار مقرون به صرفه 8BitDo اکنون برای پیش سفارش در دسترس است

با توجه به ویژگی های ضعیف، Ultimate C قطعا برای همه طرفداران 8BitDo یا به طور کلی گیمرهای PC مناسب نیست. با این حال، این یک راه بسیار مقرون به صرفه برای انتخاب یکی از بهترین کنترل‌کننده‌های موجود برای رایانه شخصی است، به خصوص اگر به ویژگی‌های اضافی مانند پدل پشتی، سفارشی‌سازی ورودی یا پشتیبانی از سوییچ نیازی ندارید.

با این حال، جدای از این امتیازات، سایر ویژگی‌های Ultimate C مشابه با Ultimate Controller اصلی هستند، از جمله طراحی و چیدمان دکمه‌ها، پشتیبانی از rumble در ویندوز، دکمه توربو و تریگرهای آنالوگ. هر دو نسخه از رایانه شخصی، Steam Deck و موبایل پشتیبانی می کنند (کنسول هایی مانند Nintendo Switch پشتیبانی نمی شوند). مدل بی سیم از اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتز از طریق یک دانگل USB همراه استفاده می کند و تا 25 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد.

8Bitdo به تازگی پیش خرید نسخه جدیدی از کنترلر عالی Ultimate خود، Ultimate C را راه اندازی کرده است. 8BitDo Ultimate C یک مدل ساده تر و مقرون به صرفه تر از 8BitDo Ultimate اصلی است (که اتفاقاً یکی از کنترلرهای شخص ثالث مورد علاقه ما است. به هر حال، برای رایانه شخصی و نینتندو سوییچ)، و در دو نوع موجود است: یک مدل بی سیم برای 30 دلار و یک مدل قاب سیمی برای 20 دلار هر دو کنترلر Ultimate C برای پیش‌سفارش در آمازون در رنگ‌های بنفش یاسی یا سبز فیلد در دسترس هستند.

8BitDo Ultimate C
8BitDo Ultimate C

8BitDo Ultimate C در 31 می عرضه می شود.

Ultimate C کمی ارزان تر از آن است بلوتوث 70 دلاری 8BitDo Ultimate و مدل های 2.4 گیگاهرتز با قیمت 50 دلار، اما قیمت های پایین تر با چند معاوضه همراه است. مهمتر از آن، Ultimate C از سفارشی‌سازی طرح در نرم‌افزار Ultimate 8BitDo پشتیبانی نمی‌کند و دارای پدل‌های پشتی اضافی 8BitDo Ultimate نیست. نسخه بی سیم نیز به همراه پایه شارژ ارائه نمی شود، اگرچه هنوز هم می توانید Ultimate C را به راحتی با کابل USB C شارژ کنید.

بخوانید  میکروب های روده 160 سال است که دمای بدن ما را کاهش می دهند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر