این 4 بازی به تازگی وارد تالار مشاهیر بازی شده اند



موزه استرانگ موج بعدی جذب‌کنندگان را برای تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی جهانی خود اعلام کرده است، مجموعه‌ای از بازی‌های ویدیویی موزه که به گفته آن صنعت بازی و فرهنگ پاپ به طور کلی تأثیر گذاشته است.

2023 پذیرفته شدگان عبارتند از طراح مد باربی (1996)، فضای کامپیوتر (1970)، آخرین ما (2013) و Wii Sports (2007). موزه استرانگ گفت که طراح مد باربی برای نشان دادن اینکه بازی‌های طراحی شده برای دختران می‌توانند در بازاری که در آن زمان برای پسران و مردان طراحی شده بود، موفق شوند. از طرف دیگر، Computer Space یک بازی سیاه و سفید است که در آن بازیکنان کنترل یک سفینه فضایی در حال نبرد با نعلبکی های دشمن را دارند. در آن زمان انقلابی بود.

The Last of Us بازی محبوب Naughty Dog برای PS3 است که اخیراً یک دنباله و مجموعه تلویزیونی HBO ایجاد کرده است. بسیاری آن را شاهکار می دانند. و در نهایت، Wii Sports میلیون ها نفر را با کنترل های حرکتی درخشان کنسول پیشگام Wii نینتندو آشنا کرد.

برخی از نامزدهایی که امسال وارد تالار مشاهیر نشدند عبارتند از Age of Empires، Angry Birds، Call of Duty 4: Modern Warfare، FIFA International Soccer، GoldenEye 007، NBA 2K، Quake و Wizardry.

2022 پذیرفته شدگان شامل Sid Meier’s Civilization، Ms. Pac-Man، The Legend of Zelda: Ocarina of Time و Dance Dance Revolution بودند.

در اخبار دیگر، موزه استرانگ در حال ایجاد یک بازی 20 فوتی Donkey Kong – بزرگترین در جهان – است و در تابستان امسال در دسترس همه خواهد بود. موزه استرانگ در روچستر، نیویورک واقع شده است.

بخوانید  دفاع سونی از افزایش قیمت سرویس پلی استیشن پلاس

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.