دایناسورها به PUBG Mobile اضافه خواهند شد

علاوه بر این، مینی گیم هایی با موضوع دایناسور نیز در بازی برنامه ریزی شده است، از جمله Pterosaur Hoops. sera این بازی‌های فرعی از بازیکنان می‌خواهد که از حلقه‌هایی که از بالون‌های هوای گرم آویزان شده‌اند عبور کنند. همچنین یک بازی موازی دیگر به نام Velociraptor Jumping نیز در این بازی گنجانده شده است که بازیکنان برای دسترسی به منابع آن باید سوار این موجودات ماقبل تاریخ شوند و بر روی سکوهای مرتفع بپرند.

Velociraptor ها می توانند با توانایی پرش بالا، دسترسی سطح بالایی را به بازیکن ارائه دهند و پتروسارها می توانند روی نقشه شناور شوند و دشمنان را در چنگال خود بگیرند. در مورد توانایی های T-Rex قدرتمند که می تواند همزمان چهار نفر را حمل کند و خسارات زیادی را به دشمن وارد کند، نیازی به گفتن نیست.

آپدیت 2.6 بازی PUBG Mobile علاوه بر محتوای دایناسوری خود، حالت خلاقانه بازی را تحت عنوان World of Wonder نیز بهبود بخشید که در توضیحات ارائه شده قابل مشاهده است. فرمت جدید مسابقه پلتفرم چند نفره نیز به بازی اضافه شده است که در نهایت سازندگان این بازی اعلام کرده اند که قصد دارند با همکاری یک برند معتبر جهانی موتور سیکلت، محتوای جدیدی برای PUBG Mobile تولید کنند.

دانلود از آپارات

همانطور که گفته شد نسخه 2.6 PUBG Mobile از فردا در دسترس کاربران این بازی قرار می گیرد. در نهایت، نظرات خود را در مورد آن با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

می‌توانید تریلر منتشر شده برای نمایش محتوای به‌روزرسانی جدید PUBG Mobile را در زیر تماشا کنید:

بخوانید  فستیوال فورتنایت فصل 3 کنترل کننده های گیتار، بیلی آیلیش و یکی از بزرگترین گروه های تمام دوران را اضافه می کند.

طبق اعلام بازی سازان PUBG Mobile، آپدیت جدید این بازی تحت عنوان نسخه 2.6 فردا 18 می (28 اردیبهشت) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. رویداد Dinoground به عنوان محتوای اصلی این آپدیت تا 18 ژوئن ادامه داشت و از طریق آن بازیکنان می توانند محل زندگی دایناسورها را بر روی نقشه Erangel و Livik بیابند. این مناطق که مملو از دایناسورها و منابع مختلف هستند، به بازیکنان این فرصت را می‌دادند تا velociraptors، pterosaurs و t-rexes را اهلی کرده و سوار شوند.

بروزرسانی بزرگ بعدی بازی PUBG Mobile محتوای غیرمنتظره ای را برای طرفداران این بازی بتل رویال به ارمغان می آورد و این بار دایناسورها را به آن اضافه می کند.