خرید استودیو Firewalk توسط سونی

از زمان اعلام همکاری خود با ProbablyMonsters و Firewalk به عنوان ناشر در سال 2021، ما تحت تاثیر جاه طلبی تیم برای ایجاد یک بازی چند نفره مدرن قرار گرفتیم. [این استودیو] او نیز مانند ما از ساختن جهان های الهام بخش بر اساس گیم پلی استثنایی لذت می برد. ما می خواهیم به سرمایه گذاری در کار آنها ادامه دهیم.”

رئیس استودیو Firewalk و مدیر بازی اعلام نشده این تیم در بخشی از پیام خود به مناسبت خرید Firewalk توسط سونی نوشت: ما سال ها با هرمان و تیم بسیار با استعداد پلی استیشن همکاری نزدیک داشته ایم و به ما کمک کرده تا بازی جدید خود را یکنواخت کنیم. بهتر است. پیوستن به PS Studios رسماً بخشی از خانواده ای است که بسیاری از تحسین شده ترین بازی های زمان ما را تولید کرده است. ما افتخار می کنیم.”

استودیو Firewalk مدت زیادی است که روی یک بازی چند نفره برای پلی استیشن 5 و رایانه شخصی کار می کند. سونی در سال 2021 به طور رسمی با این تیم وارد همکاری شد و در همان زمان بازیکنان متوجه شدند که پلی استیشن قصد دارد بازی در حال ساخت خود را منتشر کند. اکنون با خرید فایروالک، استودیوی فوق به طور رسمی به یکی از تیم های فرست پارتی پلی استیشن تبدیل می شود. هالست در بخشی از متن نوشت:

هرمان هالست، رئیس استودیو جهانی پلی استیشن، شرکت سونی

حلقه کریستوفر GamesIndustry اعلام کرده است که Firewalk اکنون بیستمین استودیوی بازی سازی اختصاصی پلی استیشن است و خرید آن بخشی از برنامه های سونی برای توسعه و انتشار بازی های خدماتی زنده است.

بخوانید  Remedi تمامی حقوق سری بازی های Control را به دست آورده است

هرمان هالست، رئیس استودیو جهانی پلی استیشن اعلام کرد که سونی در حال خرید استودیو Firewalk است. او در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، استودیوی فایروالک را تیمی نامید که «برنامه‌ای برای اتصال گیمرها به روش‌های جدید و خلاقانه دارد».

استودیو فایروالک به استودیو پلی استیشن سونی می‌پیوندد. هرمان هالست از سونی این خبر را به طور رسمی در وبلاگ پلی استیشن اعلام کرد.

“خوشحالم که اعلام کنم ما روابط خود را با استودیوی فایروالک گسترش داده ایم و خوشحالیم که آنها را به استودیو پلی استیشن خوش آمد می گوییم. فایروالک متشکل از یک تیم فوق العاده با استعداد از افراد خلاق است که [در گذشته] آن‌ها برخی از تحسین‌برانگیزترین تجربیات را در بازی ارائه کرده‌اند. آنها در حال حاضر سخت در حال کار بر روی اولین بازی چند نفره AAA اصلی خود برای PlayStation هستند.