سونی استودیو دیگری را خریداری می کند که توسط کهنه سربازان Bungie اداره می شود



سونی استودیوی فایروالک را به طور رسمی از شرکت مادر سابق خود، ProbablyMonsters Inc خریداری کرده است. Firewalk از زمان آغاز به کار خود در سال 2018، روی Call of Duty، Destiny، Apex Legends، Halo و دیگر عناوین کار کرده است و می گوید که فلسفه آن “ریشه در یک گیم پلی محکم دارد. “. سونی مبلغی را برای این استودیو که نزدیک به 150 کارمند دارد و همچنان در حال رشد است فاش نکرد.

هرمن هالست، رئیس استودیو پلی‌استیشن، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «ما از تمدید روابط مشترک خود با استودیوی فایروالک و رسماً به این تیم در استودیوی پلی‌استیشن استقبال می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم.

ما چندین سال است که این امتیاز را داشته ایم که با ProbablyMonsters و Firewalk کار کنیم، و تیم های ما یک جاه طلبی مشترک برای ایجاد تجربیات معنادار برای بازیکنان دارند. رویکرد نوآورانه Firewalk برای داستان سرایی متصل و تعهد به گیم پلی با کیفیت بالا همچنان فراتر از انتظارات ما است. فکر می‌کنم هواداران وقتی ببینند Firewalk چه چیزی برایشان در نظر گرفته است، بسیار خوشحال خواهند شد.”

سونی در چند سال گذشته به آرامی استودیوهای مختلفی را خریداری کرده است، زیرا توسعه دهنده Returnal Housemarque، متخصص پورت های رایانه شخصی Nixxes Software، توسعه دهنده The Playroom Firesprite، استودیوی Jade Raymond’s Haven و استودیوی Destiny 2 Bungie همگی به PlayStation پیوستند. سونی همچنین برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده پلی‌استیشن دارد، زیرا در یک تماس جدید درآمدی، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تا 10 بازی زنده تا مارس 2026 عرضه کند.

به عنوان بیستمین خرید استودیو سونی، Firewalk به این شرکت کمک می کند تا رویای خدمات زنده خود را در کنار دیگر استودیوهای سونی که بر روی این پروژه ها کار می کنند، تحقق بخشد. “Firewalk با تیم های توسعه دهنده کلاس جهانی، از جمله Bungie و Haven Interactive Studios همکاری خواهد کرد تا نسل جدیدی از تجربه های خدمات زنده را برای گیمرهای پلی استیشن تعریف کند.” سونی گفت.

بخوانید  یک متخصص اسلحه به سلاح ها در Apex Legends PART 2 واکنش نشان می دهد

این شرکت قبلاً توافق نامه ای را امضا کرده بود “شریک تحریریه انحصاری” برای اولین عنوان Firewalk که در آن زمان به عنوان یک عنوان چند نفره بر اساس یک IP اصلی توصیف می شد. این استودیو استعدادهای زیادی در بین مدیران خود دارد، از جمله رئیس سابق Activision Destiny، تونی هسو، مدیر خلاق سابق Bungie، رایان الیس، و النا سیگمن از Irrational Games.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.