حضور ادریس البا در تصاویر فیلم لوتر نتفلیکس

نیل کراس، ادریس البه، پیر چرنین، دیوید ردی و فیلینگ جنوا تهیه کنندگی فیلم لوتر و کریس تایکر، پریسیلا پاریس، بندان فرگوسن، میکی امریش و دن فینلی آنها به عنوان تهیه کننده اجرایی عمل می کنند. برای مدت طولانی صحبت های زیادی در مورد ساخت یک فیلم لوتر وجود داشت و حتی در سال 2011 نیل کراس در مورد انجام یک فیلم اقتباسی صحبت کرد. با این حال شبکه آنلاین نتفلیکس از ساخت فیلمی پس از پایان سریال لوتر خبر داد.

هر دو تصویر لوتر ادریس البا را نشان می‌دهند که برای بازی در نقش جان لوتر بازگشته است. پس از گذشت 4 سال از پایان سریال لوتر، علاقه مندان می توانند با انتشار فیلمی جدید در مارس 2023 ماجراهای این بازرس ارشد پلیس را دنبال کنند.تصاویری از این فیلم جنایی را در زیر مشاهده می کنید.

تصویر جدید فیلم لوتر در نتفلیکس

جیمی پینکارگردان نامزد امی، لوتر را کارگردانی کرده و فیلمنامه را نوشته است صلیب نیل، خالق سری لوتر. این پروژه به عنوان ادامه حماسی داستان لوتر توصیف می شود که در قالب یک فیلم به علاقه مندان ارائه می شود. سینتیا اریوو، اندی سرکیس و جس لیادین بازیگران جدیدی در این فیلم در کنار ادریس البا به ایفای نقش می پردازند. درموت کراولی همچنین نقش مارتین شنک را دوباره ایفا خواهد کرد.

از جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که شبکه آنلاین نتفلیکس اولین تصاویر از فیلم لوتر را با نقش آفرینی منتشر کرده است. ادریس البه منتشر شد این فیلم دنباله‌ای برای سریال بریتانیایی هیجان انگیز لوتر است که از سال 2010 تا 2019 از شبکه بی‌بی‌سی وان پخش شد.

بخوانید  بازی Rainbow Six Mobile و The Division Resurgence قبل از آوریل 2024 منتشر شد

تصویر جدید فیلم لوتر در نتفلیکس

نتفلیکس عکس های جدیدی از فیلم لوتر منتشر کرده است که در آن ادریس البا در نقش گروهبان جان لوتر حضور دارد.