کدام بروکر برای شما مناسب است؟ مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس

قطعا بروکرهای معتبرتری از این بروکر ها وجود دارند اما متاسفانه خدماتی به معامله گران ایرانی ارائه نداده و به اجبار، این لیست را به عنوان بهترین بروکرهای فارکس معرفی می‌کنیم. بروکرهای فارکس خدمات بسیار متنوعی را مخصوصا به معامله گران خرد ارائه می‌دهند. با ورود این بروکرها به فارکس بوده که معامله گران خرد نیز توانستند وارد بازار فارکس شده و در آن به خرید و فروش حساب سنتی روبوفارکس بپردازند. با ورود به بروکر ، امکان معامله در فارکس بسیار آسان شد و با یک خط اینترنت و موبایل و یا کامپیوتر، معامله گران توانستند در بازار معاملات خود را انجام دهند. در گذشته تنها بانک ها بزرگ و معامله گرانی با سرمایه بالا در فارکس فعال بودند که با ورود بروکرها، افرادی با سرمایه کم نیز توانستند در این بازار فعالیت داشته باشند. پس ضروری ترین و اصلی ترین کار، پیدا کردن معتبرترین بروکر فارکس است.

بهترین بروکر فارکس؛ معرفی بروکرها

در متن به شکل کاملا مفصل در مورد بهترین بروکر ها توضیح داده شده است. بروکر ویتو کپیتال تحت شماره ثبت شده ۲۳۸۰۸ BC سال ۲۰۱۷ توسط ثبت شرکت‌های تجاری بین المللی، ثبت شده توسط اداره خدمات مالی سنت وینسنت و گرنادین‌ها ثبت شده است. Vitocapitals یکی از اعضای CRPS در صنعت خدمات مالی در سنت وینسنت و گرنادین است. سرورهای خصوصی مجازی را راه اندازی کرد و همچنین سرویس حساب های PAMM را به لیست حساب های معاملاتی خود اضافه کرد. به مرحله جدیدی از توسعه رسید و وارد بازارهای معاملات اینترنتی آسیا و اقیانوسیه شد. برنده بهترین کارگزار در سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه فارکس ۲۰۲۱ در دبی شد.

بخوانید  آموزش صفرتاصد اظهارنامه عملکرد اشخاص حقوقی آموزش تخصصی مالیات به زبان ساده | تکس مپ
جلوگیری از برداشت وجه یکی دیگر از چالش‌هایی است که ممکن است در بروکر ها برای کاربران ایرانی ایجاد نمایند. منظور ما در این بررسی IFCMarkets با لوگوی سبز رنگ است و حتماً باید لوگوی این بروکر را با دقت مشاهده کنید. این بروکر از سال ۲۰۰۶ در کشور انگلیس توسعه پیدا کرده و با رگولاتوری های مختلفی نیز فعالیت می‌نماید. FSC، FSA و CySec اصلی‌ترین رگولاتوری های IFCMarkets برای کاربران هستند. اول آن باید بدانید که معرفی شرایط یک بروکر فارکس در ادامه این مطلب به هیچ وجه به این معنا نیست که ما در مجموعه کانون بورس این رو که را تایید کرده و شما را به استفاده از خدمات آن ترغیب می‌کنیم. برخی از خود این بروکرها نیز ممکن است چالش‌های بسیار زیادی داشته باشند که چه بسا به برخی از این چالش ها در طول معرفی آنها اشاره میکنیم.

مقدمه ای بر مقایسه بروکرهای فارکس

کدام بروکر برای شما مناسب است؟ مجموعه آموزش بورس-بروکر آمارکتس

این پلتفرم ها به ترتیب شامل متاتریدر ۴ و ۵، سی تریدر و پلتفرم اختصاصی FxPro می باشد. همانطور که در جدول بالا مشاهده می فرمایید شرایط سه بروکر نامبرده به صورت خلاصه قرار داده شده است. حال در ادامه قصد داریم به بررسی بهترین بروکرهای فارکس برای ساکنین خارج از ایران بپردازیم.

  • همچنین این بروکر دارای پلتفرم معاملاتی اختصاصی تحت وب بوده و جهت انجام معاملات در گوشی های موبایل، دارای اپلیکیشن مخصوص به خود می باشد.
  • بنابراین ما در TraderNova تصمیم گرفتیم با بررسی هر یک از ویژگی ها و ترجیحات معاملاتی، بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان را به تناسب هر تریدر معرفی کنیم.
  • کسانی که جز تریدرهای قدیمی باز هستند حتماً به‌خاطر دارند که بسیاری از بروکرهای خوب و معتبری که به آنها خدمات می‌دادند ناگهان با یک اطلاعیه اعلام کردند که دیگر نمی‌توانند کاربران ایرانی را بپذیرند.
  • وبسایت ایتسکا، یکی از منابع آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است.
  • می دانید که اسپرد spread عبارتست از تفاوت قیمت خرید و فروش جفت ارزها در فارکس.
بخوانید  خرید CP کالاف دیوتی موبایل خرید سی پی کالاف معتبر و ارزان موجو شاپ | 1gamer

لذا معمولا بروکرهایی با سطح حسابرسی متوسط و یا اصطلاحا آف شور می توانند گزینه مناسبی جهت همکاری با مشتریان ایرانی انتخاب گردند. بروکرهایی که در این دسته قرار می گیرند، معاملات با حجم بالا را از معامله گران بزرگ می گیرند و آن را به سفارش های کوچکتر تقسیم بندی می کنند. یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب بروکر فارکس بایستی بدان توجه داشته باشید، مسئله پشتیبانی از پلتفرم های معاملاتی متنوع می باشد. حال در این میان مقصود از پلتفرم های معاملاتی، مجموعه نرم افزارها و برنامه هایی است که به واسطه آن ها می توانید حرکات قیمت دارایی های مختلف را مشاهده نموده و یا دستورات معاملاتی خود را اجرا نمایید. یکی دیگر از مواردی که در انتخاب بروکر در فارکس بایستی بدان توجه داشته باشیم سرعت اجرای دستورات معاملاتی توسط بروکر می باشد.