جزئیات بیشتر به‌روزرسانی زمستانی Halo Infinite منتشر شده است

در جدیدترین اخبار بازی، Studio 343 Industries جزئیات جدیدی از آپدیت زمستانی Halo Infinite را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. بخشی از این آپدیت آتی که قرار است در 8 نوامبر سال جاری منتشر شود، تغییرات زیادی در لیست اسلحه های درون بازی ایجاد خواهد کرد تا تعادل بیشتری را در این قسمت مشاهده کنید. استودیوی توسعه برای برخی از این تغییرات توضیحاتی ارائه کرده است. به عنوان مثال، تیم پشتیبانی تمایل دارد تا تپانچه پلاسما را در برابر اسپارت ها بهتر عمل کند یا BR75 به یک سلاح همه کاره تبدیل شود.

در کنار این جزئیات، 343 Industries جزئیاتی را نیز در مورد به‌روزرسانی‌های آینده منتشر کرده است که بر روی بهبود جنبه‌های مختلف بازی مانند کنترل‌های ماوس و صفحه کلید، کیفیت شبکه و تعادل گیم‌پلی تمرکز دارد. یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی که احتمالاً در به‌روزرسانی‌های آینده ارائه می‌شود، افزودن کلید «راه رفتن» برای بازیکنانی است که از ماوس و کیبورد استفاده می‌کنند. این موضوع به بازیکنانی که از کنترلر استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد تا در رقابت برتری بیشتری داشته باشند. زیرا آنها می توانند با راه رفتن آهسته از تشخیص توسط دوربین های کنترل سرعت جلوگیری کنند. تنها گزینه ای که در حال حاضر برای کاربران ماوس و کیبورد موجود است، حرکت نشسته است که مزایا و معایب خاص خود را نسبت به راه رفتن آهسته دارد.

Halo Infinite Season 2 Fighters

در آپدیت زمستانی Halo Infinite، ویژگی های چندین سلاح مانند Plasma Pistol، Pulse Rifle، VK78 Commando، BR75 و Disruptor تغییر خواهد کرد تا شاهد مبارزات متعادل تری باشیم. همچنین پیشرفت‌های دیگری مانند رفع باگ‌های فیزیکی که باعث سوء استفاده از بازیکن می‌شود، در برنامه Studio 343 Industries وجود دارد. یکی از این باگ ها که اسنپ اسلاید نام دارد به بازیکنان این امکان را می دهد که با سرعت بیشتری در محیط حرکت کنند یا پس از دویدن و پریدن از روی نقاط محیط مانند پله ها، به راحتی از موانع بالا عبور کنند.

بخوانید  امکان تعویض آزادانه شخصیت ها در بازی Marvel's Spider-Man 2

استودیو 343 Industries جزئیات جدیدی از آپدیت زمستانی Halo Infinite منتشر کرده است.

علاوه بر این، شبکه بازی Halo Infinite در یک به روز رسانی آینده به روز خواهد شد. تیم پشتیبانی چندین راه حل را برای مشکلات عدم همگام سازی گزارش شده توسط بازیکن شناسایی کرده است، از جمله اتصال غیرهمگام بین پخش کننده و سرور، شلیک از بیرون هنگام ایستادن در کنار یا اطراف دیوار، ضربه خوردن توسط بازیکنان نامرئی و غیره. دیگری به آن اشاره کرد. Studio 343 Industries در حال حاضر روی حل همه این مشکلات گزارش شده کار می کند و احتمالاً در به روز رسانی های بعدی آنها را برطرف خواهد کرد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.