جدایی کارگردان و بازیگر نقش اول سریال Dune: The Sisterhood از روند ساخت این سریال

در مقابل، شرلی هندرسون، بازیگر بریتانیایی برنده جایزه بفتا که در ابتدا توسط برادران وارنر به نمایش درآمد. به عنوان یکی از بازیگران اصلی این پروژه، اخیرا مجموعه فیلم Dune: The Sisterhood را ترک کرده و دیگر نقش تولا هارکونن را بازی نخواهد کرد. به گفته منابع ددلاین، شبکه HBO از مدتی پیش به دنبال جایگزینی برای این دو فرد کلیدی در روند ساخت سریال بود.

سریال The Dune: The Sisterhood که برای اولین بار در ژوئن 2019 تایید شد، بر اساس رمان کلاسیک و معروف فرانک هربرت ساخته شده است و داستان مبارزه خواهران هارکونن را روایت می کند. با نیروهای تاریکی که آینده نسل بشر را تهدید می کنند مبارزه کنید. این سریال داستان تأسیس جامعه قدرتمند Bene Gesserit را روایت می کند. 10 هزار سال قبل از داستان به قدرت رسیدن پل آتریدس در دنیای Dune است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

هنوز اطلاعات بیشتری از دلایل این جدایی‌های اخیر منتشر نشده است، اما منابع ددلاین ادعا می‌کنند که تفاوت‌های هنری و سلیقه‌ای گسترده‌ای که بین رنک و مدیران این شبکه برای ساخت و تثبیت دنیای سریال در دو قسمت اول وجود داشته است. ، در نهایت این کارگردان را مجبور به ترک دکورهای فیلم کرد. فیلمبرداری این سریال تا ماه گذشته در بوداپست مجارستان ادامه داشت. برخی از افراد نزدیک به پشت صحنه این پروژه می گویند که در مورد استفاده از محتوای ضبط شده توسط رنک در سه ماه اخیر تردیدهای زیادی وجود دارد و طبق نظر نهایی مدیر جدید این پروژه که به زودی جایگزین رنک خواهد شد، امکان ساخت و فیلمبرداری دو قسمت اول از ابتدا وجود دارد.

بخوانید  چگونه با یوتیوب درآمد بیشتری کسب کنیم؟

ویلنوو قبلا قرار بود کارگردانی و تهیه کنندگی این سریال را با جان اسپاتز و دانا کلاف به نمایش بگذارد، اما در تابستان سال 2021 گروه پروژه را ترک کرد تا بر روی ساختن دنیای سینمایی Dune تمرکز کند. البته آنها به عنوان تهیه کنندگان اجرایی پروژه، مجری برنامه و نویسندگان جدید Dune: The Sisterhood برای اجرای این پروژه هیجان انگیز ادامه خواهند داد.

سه ماه از شروع رسمی تولید و فیلمبرداری سریال Dune: The Sisterhood در شبکه HBO Max می گذرد، خبرگزاری ددلاین از جدایی یوهان رنک و شرلی هندرسون از مراحل تولید این مجموعه علمی تخیلی خبر داد.

سخنگوی HBO Max نیز با بیانیه ای این خبر را تایید کرد و از زحمات رنک برای کارگردانی دو قسمت اول این سریال اسپین آف جهان دون تشکر کرد. با این حال در نهایت کارگردان جدیدی جایگزین او می شود تا این دو قسمت را کارگردانی کند.

ددلاین همچنین تأیید می‌کند که روند تولید آشفته، نه بر خلاف تعدادی دیگر از سریال‌های HBO که در حال حاضر در حال ساخت هستند، می‌تواند منجر به خروج بیشتر بازیگران از پروژه در آینده شود. با این حال، امیلی واتسون و ایندرا ورما همچنان مصمم هستند که نقش والیا هارکونن و امپراطور ناتالیا را بازی کنند.

سارا سوفی، شالام براون فرانکلین، فائولین کانینگهام، یوفی هیندز، کلویی لی و مارک استرانگ دیگر بازیگران اصلی این سریال در کنار واتسون و ورما خواهند بود. کوین اندرسون و اسکات برنز از تلویزیون افسانه ای در کنار ویلنوو تهیه کننده اجرایی این پروژه خواهند بود.

بخوانید  پخش اولین تریلر گیم‌پلی بازی Need For Speed Unbound

از سوی دیگر، چندی پیش پروسه فیلمبرداری این پروژه به دلیل اینکه شبکه HBO به اعضای تیم سازنده گفته بود برای جلوگیری از فیلمبرداری در زمستان، استراحت کوتاهی داشته باشند، متوقف شد. اما منابع موثق بر این باورند که این وقفه به ظاهر کوتاه که می تواند تا هفت ماه به طول بینجامد، به این دلیل انجام شده است که زمان کافی برای بازنویسی فیلمنامه در اختیار کادر نویسندگی جدید سریال باشد.

گزارش های جدید از جدایی کارگردان و بازیگر اصلی سریال علمی تخیلی HBO Max به نام Dune: The Sisterhood خبر می دهد.

چندی پیش خبر جدایی دایان آدامو جان از نوشتن قسمت اول این مجموعه به ما رسید. در حال حاضر آلیسون سکر کهنه کار، معروف به نویسنده فرینج و مجری برنامه آلترد کربن نتفلیکس، مشغول نوشتن فیلمنامه قسمت های اول این مجموعه پیش درآمد است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تفکیک ها بخشی از تغییرات مهم ساختاری در روند تولید این پروژه در هفته های جاری است. یوهان رنک که به عنوان یکی از تهیه کنندگان سریال تحسین شده چرنوبیل شبکه HBO شناخته می شود، پیش از این قرار بود دو قسمت اول سریال اسپین آف دنیس ویلنوو را کارگردانی کند.