اعلام تاریخ انتشار محتوای Arenas و همچنین نسخه های Steam و Xbox Sifu

استودیو SlowClap اخیرا اعلام کرده است که بازی مبارزه ای Sifu در تاریخ 8 آوریل 1402 (28 مارس 2023) با کنسول های Xbox One و Xbox Series X در فروشگاه استیم عرضه خواهد شد.Xbox Series S منتشر خواهد شد. در همان تاریخ، نسخه رایگان Arenas بر روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود و با حالت‌های جدیدی که به Sifu اضافه می‌کند، تقریباً 10 ساعت بازی اضافه خواهد کرد.

Sifu هم اکنون در فروشگاه Epic Games و کنسول های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است.

بسته الحاقی Arenas شامل نه منطقه، پنج حالت جدید و بیش از 45 چالش جدید است. اولین حالت این بسته حالت Survival نام دارد و بازیکنان را در مقابل حمله گروه های مختلف دشمنان قرار می دهد تا بقای خود را ادامه دهند. حالت دوم Time Attack خواهد بود و بازیکنان باید تعداد معینی از دشمنان را در مدت زمان محدودی شکست دهند. در همین حال، حالت پرفورمنس کمال بازیکنان را در مهارت های رزمی آزمایش می کند. حالت بعدی حالت Capture است و همانطور که از نامش پیداست، بازیکنان باید یک منطقه را از دشمنان پاک کنند و سپس از آن محافظت کنند. در نهایت حالت Manhunt برای از بین بردن یک سری اهداف خاص طراحی شده است و بازیکنان باید ابتدا محافظان او را حذف کنند تا هر هدف را بکشند.

استودیو اسلوکلپ با انتشار یک تریلر از الحاقیه جدید Arenas برای Sifu رونمایی کرد و تاریخ انتشار آن را بر روی Steam و Xbox تایید کرد.