کارگردان فیلم پس از حضور یانگ در سری جدید جنگ ستارگان جهانی Acolyte

سری جدید جنگ ستارگان به عنوان یک اثر مهیج و مرموز توصیف می‌شود که قرار است بینندگان را به دورانی در کهکشان ببرد که در آن قدرت‌های رو به رشد تاریکی در روزهای پایانی جمهوری شکل می‌گیرند. یک پاداوان (شاگرد) سابق بار دیگر با ارباب جدی‌اش همکاری می‌کند تا مجموعه‌ای از جنایات مرتبط به هم را بررسی کنند، اما آنها متوجه می‌شوند که نیرویی که با آن روبرو هستند، شیطانی‌تر و خطرناک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردند.

وقایع مجموعه The Acolyte تقریباً 100 سال قبل از رویدادهای Star Wars: Episode I – The Phantom Menace و در پایان عصر جمهوری رخ می دهد. پیش از این، دافنه کین قول داده بود که این سریال بر روی گروه شیطانی Sith تمرکز خواهد کرد. این در واقع اولین بار در اقتباس های جنگ ستارگان است که یک فیلم یا سریال بر روی اربابان شیطان صفت تمرکز می کند.

آمانادا استنبرگ و لی جونگ جائه در پشت صحنه اولین روز فیلمبرداری The Acolyte

آماندا استنبرگ، لی جونگ جائه، جودی ترنر اسمیت، مانی سنبل، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری آن ماس، چارلی بارنت، مارگاریتا لیویوا و دین چارلز چپمن آنها بخشی از بازیگران حاضر در سریال The Acolyte هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. نقطه لزلییکی از سازندگان و مجریان سریال عروسک روسی، ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد و چندین قسمت از این سریال را نیز کارگردانی کرده است.

فیلمبرداری و تولید سریال The Acolyte هنوز در بریتانیا در حال انجام است، جایی که سری جدید Star Wars با استفاده از فناوری StageCraft ساخته خواهد شد. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، کارگردانان جدیدی به این پروژه دنیای جنگ ستارگان اضافه شده اند. DiscussingFilm گزارش داد که کوگونادا و الکس گارسیا لوپز به پروژه The Acolyte اضافه شده‌اند و هرکدام چند قسمت از این سریال را کارگردانی خواهند کرد، اما تعداد دقیقی در دسترس نیست.

بخوانید  مایکروسافت: هیچ انگیزه مالی برای حذف Call Of Duty از پلی استیشن وجود ندارد

لوکاس فیلم به تازگی دو کارگردان جدید را برای کارگردانی قسمت های مختلف سریال The Acolyte از دنیای جنگ ستارگان استخدام کرده است.

کوگونادا بیشتر به خاطر کارگردانی فیلم کلمبوس، فیلم بعد از یانگ و 4 قسمت از سریال پاچینکو شناخته می شود و برخلاف الکس گارسیا لوپز چندین قسمت از سریال هایی مانند سریال Daredevil، سریال Punisher، سریال Luke Cage، Cloak & Dagger، Fear the Walking را کارگردانی کرده است. سریال Dead، سریال Chilling Adventures of Sabrina، سریال Witcher و Cowboy Bebop.