ثور 5: کریس همسورث نمی خواهد استقبال خود را به عنوان ثور تمدید کند، در مورد آینده صحبت می کند

کریس همسورث درباره آینده‌اش به‌عنوان ثور در MCU اظهار نظر کرده و گفته است که نمی‌داند آینده این شخصیت در Thor 5 بالقوه چیست. ظاهر اضافی خلاقانه توجیه می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همسورث در چهار فیلم انفرادی ثور ظاهر شده است که برای هر شخصیت MCU بیشترین نقش را دارد و این بالاتر از حضور او در نقش ثور در فیلم‌های Avengers است.

او می‌گوید: «من نمی‌خواهم این کار را تا زمانی که مردم آنقدر خسته نشده‌اند ادامه دهم که وقتی من را به عنوان یک شخصیت روی صفحه نمایش می‌بینند، چشم‌هایشان را می‌چرخانند. “اگر مخاطبی بخواهد آن را ببیند، و اگر چیزی وجود دارد که فکر می کنیم هیجان انگیز و سرگرم کننده است، عالی است. من دوست داشتم چند بار بتوانم آن شخصیت را دوباره تصور کنم. هنوز پاسخی برای آن ندارم، اما دوست دارم برای تلاش و [figure out] چگونه می توانیم دوباره آن را انجام دهیم و آن را کمی غیرقابل پیش بینی نگه داریم.”

صحبت کنید سرگرمی هفتگیهمسورث گفت که «هنوز» در حال گفتگو درباره دنباله ثور است، اما هنوز هیچ چیز رسمی قفل نشده است.

همسورث تقریباً حتی نقش ثور را بازی نکرد، زیرا در تست بازیگری خود شکست خورد. همانطور که او می گوید، برادر همسورث، لیام همسورث، تقریباً این نقش را بازی می کرد.

همسورث با اظهار نظر خود در مورد بازسازی مجدد ثور، احتمالاً به انتقال از Thor: The Dark World به Thor: Ragnarok اشاره می کند. به عنوان بخشی از این تغییر، ثور به لطف تأثیر کارگردان تایکا وایتیتی، تبدیل به یک شخصیت شوخ طبع تر شد.

بخوانید  توسعه‌دهنده سابق COD می‌گوید «فقط کارهای زیادی می‌توان انجام داد» با چنین سریال بزرگی

همسورث چیست؟ انجام دادن می‌دانم که او از اینکه می‌توانست ثور خود را چندین بار «اختراع مجدد» کند، لذت می‌برد و از این فرصت استفاده می‌کرد تا دوباره آن را با فیلمنامه مناسب انجام دهد.

قبل از آن، همسورث توضیح داد که احتمالاً از ساخت فیلم Thor: Love and Thunder «خیلی لذت برده است»، به طوری که تماشای این فیلم اکنون او را «خلق» می کند.

در سال 2021، کریس همسورث گفت که مشاهده کرده است که وقتی دوباره برای بازی در نقش ثور بازگشت، ممکن است “اشتیاق” طرفداران کاهش یابد. او تنها ستاره مارول نیست که احتمال قطع کردن آن را مطرح کرده است. تام هالند که نقش مرد عنکبوتی را بازی می‌کند، اخیراً گفته است که به فکر رفتن است و اجازه می‌دهد شخص دیگری نقش مرد عنکبوتی را بازی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر