در DLC جدید Minecraft عضو Incredibles شوید

برای محتوای بیشتر Minecraft، راهنمای ما را بررسی کنید که همه چیزهایی را که باید در مورد sniffers بدانید و داستان ما را با جزئیات برخی از بزرگترین تغییراتی که در به‌روزرسانی Trails And Tales آمده است، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Mojang اخیراً اعلام کرده است که The Incredibles در DLC جدید به Minecraft می آید. جدیدترین DLC انواع محتوای جدید و همچنین چندین ابرقهرمان را برای بازی با آنها معرفی می کند.

شما همچنین این شانس را خواهید داشت که به عنوان اعضای The Incredibles بازی کنید که شامل: Violet، Dash، Jack-Jack، Mrs. باور نکردنی و مستر باور نکردنی و همینطور خود افسانه فروزون. هنگامی که شما DLC را بازی نمی کنید، به 9 پوسته از فیلم ها نیز دسترسی خواهید داشت که ترکیبی از قهرمانان و شرورها خواهند بود. علاوه بر بازی به عنوان شخصیت های فیلم، می توانید لباس Supersuit Incredibles را روی شخصیت خود قرار دهید. برای بازی این DLC، باید 1340 سکه Minecraft (ارز برتر Minecraft) خرج کنید که حدود 8 دلار است.

درست مانند DLC های Dungeons & Dragons و Mega Man X، این بسط حالت داستانی را به شما ارائه می دهد. DLC بعدی در شهری به نام Municiberg اتفاق می‌افتد که دارای “شرورهایی است که در تاریکی می‌خزند و برای نابودی بشریت نقشه می‌کشند”. شما مجبور خواهید شد با شرورهای فیلم مانند The Omnidroid، Screenslaver، Underminer و مینیون های آنها مبارزه کنید.

بخوانید  Nightmare Dungeons در Diablo 4 قبل از فصل 1 تقویت زیادی خواهد داشت
تحریریه مجله بازی یک گیمر