تیزر برای شهردار کینگستون فصل 3; آهنگر جرمی رنر

تیزر جدیدی از فصل 3 شهردار کینگ‌تاون منتشر شده است که جرمی رنر را در غم مرگ یکی از اعضای خانواده نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم که پارامونت پلاس تیزر جدیدی برای فصل سوم شهردار کینگستاون منتشر کرده است. این ویدیو برگشته جرمی رنر این نشان می دهد که مایک مک کلاسکی یک سال پس از یک تصادف مرگبار دوباره نقش خود را بازی می کند و نگاهی اجمالی به داستان فصل سوم این درام جنایی دارد. فصل سوم Kingstown Mayor در 13 ژوئن پخش خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

سریال شهردار کینگستون تیلور شریداناو یک نویسنده نامزد جایزه اسکار است که با پارامونت برای تولید سریال درام خانوادگی Yellowstone همکاری کرده است. تیلور هندلی در نقش کایل مک‌کلاسکی، هیو دیلون به عنوان ایان، اما لرد به عنوان عنبیه، آیدان گیلن در نقش مرکز میلو، درک وبستر در نقش استیوی، همیش آلن هدلی در نقش رابرت دبلیو نیشی مونشی در نقش تریسی از جمله بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان Kingstown Mayor می خوانیم: “سریال Kingstown Mayor ماجراهای خانواده قدرتمند McCluskey را دنبال می کند که افراد قدرتمندی در Kingstown، میشیگان هستند، جایی که صنعت زندان تنها تجارت پر رونق در منطقه است. با پرداختن به موضوعات نژادپرستی سیستماتیک. ، فساد و نابرابری، آن را دارد این سریال چشم اندازی روشن از تلاش برای بازگرداندن نظم و عدالت در شهری که فاقد هر دو است دارد.

بخوانید  استقبال بسیار درخشان از بازی Spider-Man روی پی سی