از Wolfenstein 3D در سال 1992، تا دنیای چند نفره مدرن Fortnite و Battlefield، توسعه دهندگان سعی کرده اند سلاح هایی ایجاد کنند که واقع گرایی، رضایت و سرگرمی را با آنچه فناوری آن زمان می توانست به دست آورد، متعادل کند. اما چگونه فیزیک اسلحه ها و گلوله ها از بازی به بازی دیگر متفاوت است و توسعه دهندگان از چه تکنیک هایی استفاده می کنند تا کشیدن آن ماشه های مجازی را تا این حد رضایت بخش کنند؟
در این قسمت از Loadout، Dave Jewitt از ارتش سلطنتی بازدید می کند تا با جاناتان فرگوسن، نگهبان سلاح گرم و توپخانه صحبت کند تا دریابد که چگونه گلوله های زنده و مجازی روی هدف می مانند یا به طور کامل هدف را از دست می دهند.
میتوانید قسمتهای بیشتری از Loadout را اینجا ببینید. – https://www.youtube.com/watch?v=yzSrmGkpWKk&list=PLpg6WLs8kxGMzIemU1gyyLmg5VlKI2UvC
میتوانید مجموعههای Firearms Expert Reacts را در اینجا بررسی کنید. – https://www.youtube.com/watch?v=D3zux8jMtgk&list=PLpg6WLs8kxGMgYb13XjPgOKbm5O-CDq7R
اگر میخواهید درباره کارهای جاناتان اطلاعات بیشتری کسب کنید، میتوانید در اینجا اطلاعات بیشتری درباره ارتش سلطنتی بدانید. – https://www.youtube.com/user/RoyalArmouries
اگر میخواهید از ارتش سلطنتی حمایت کنید، میتوانید در اینجا یک کمک خیریه به موزه بدهید. –