بازگشت سیلوستر استالونه در ادامه فیلم Cliffhanger

پروژه های جدید سیلوستر استالونه شامل دو فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و The Expendables 4 ذکر شده است.

ریک رومن وو گفت: “من با بزرگترین فیلم های اکشن دهه 80 و 90 بزرگ شدم و خودم روی بسیاری از آنها کار کردم.” برای هدایت فصل آینده، صعود به کوه های آلپ ایتالیا به همراه خود سیلوستر استالونه، یک رویا است. این یک چالش بزرگ خواهد بود و این مجموعه را وارد دک های جدید خواهد کرد. من این مسئولیت را ساده نمی‌پذیرم.»

منظور این نیست سیلوستر استالونه نقش شخصیت اصلی این سکانس را بازی کنید. با توجه به بحث ها می توان منتظر اثر جدیدی بود که مسیر کرید را طی کند. در سری فیلم های کرید این بازیگر سرشناس به عنوان یک شخصیت فرعی ظاهر شد و به شخصیت اصلی در رسیدن به اهدافش کمک کرد.

عکسی از فیلم Cliffhanger با بازی سیلوستر استالونه

بر اساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که دنباله Cliffhanger قرار است پس از 30 سال اکران شود. سیلوستر استالونه که در این فیلم نقش کوهنوردی به نام گیب واکر را بازی کرده بود، در ادامه این فیلم بازخواهد گشت. ریک رومن وو مدیر آثار به عنوان Angel Has Fallen و گرینلند این پروژه را رهبری می کنند. به گزارش رسانه های مختلف، این اثر در حال حاضر مراحل بازیگری را آغاز کرده است. مارک بیانکولی وی مسئولیت نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد. کارگردان فیلم اول بر عهده دارد رنی هارلین و این اثر توانست با فروش 255 میلیون دلاری خود به موفقیت های بسیاری دست یابد.

بخوانید  شایعه: توسعه کنسول بعدی نینتندو به خوبی در حال انجام است

به تازگی سیلوستر استالونه، بازیگر مشهور هالیوودی تایید کرد که در دنباله فیلم Cliffhanger حضور خواهد داشت.

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار فیلم و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.