توضیحات توسعه دهندگان از بهبودها و محتوای جدید برای Like a Dragon: Ishin

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

سگا علاوه بر Like a Dragon: Ishin، Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name را در سال 2023 منتشر خواهد کرد و Like a Dragon 8 نیز برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

کارگردان Like a Dragon: Ishin درباره بهبودها و محتوای جدید این بازسازی توضیح داد.

ساکاموتو در این مصاحبه اعلام کرد که سیستم مبارزات بازی بهبود یافته و تغییراتی در داستان از جمله کات سین های جدید اعمال شده است. در کنار تجربه محتوای اصلی Like a Dragon: Ishin، بازیکنان می‌توانند محتوای جدیدی مانند داستان‌های جانبی، مهارت‌های جدید، موسیقی تازه، لباس‌ها، و گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان و موارد دیگر را داشته باشند. علاوه بر این محتوا، بازیکنان می توانند مینی گیم های مختلفی را در این بازی تجربه کنند.

شخصیت اصلی Like a Dragon Ishin

چندی پیش سگا چندین نسخه جدید از سری Yakuza را معرفی کرد که حالا با نام اصلی Like a Dragon شناخته می شود و علاقه مندان به این سری می توانند در سال های آینده این بازی ها را تجربه کنند. یکی از این بازی ها Like a Dragon: Ishin است که یک اسپین آف از سری Yakuza است و برای اولین بار در اختیار گیمرهای غربی قرار خواهد گرفت. به تازگی هیرویوکی ساکاموتو، تهیه کننده اصلی استودیو Ryu Ga Gotoku در مصاحبه ای جدید جزئیات بازی و روند ساخت آن را توضیح داده است.

بازی Like a Dragon: Ishin قرار است در تاریخ 2 اسفند 1401 (21 فوریه 2023) برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری اس عرضه شود.Xbox Series X منتشر خواهد شد. تیم سازنده اعلام کرد که به دلیل تاریخی و ژاپنی بودن این بازی، دوبله انگلیسی برای این بازی در نظر گرفته نشده است.

بخوانید  نقد سریال لوکی (Loki) | قسمت چهارم از فصل دوم