توسعه دهندگان Diablo 4 “هیچ برنامه ای” برای ویژگی Keycard ندارند و طرفداران بر سر آن اختلاف دارند



هرکسی نظر خود را در مورد ویژگی های یک کارت بازی ویدیویی خوب دارد و طرفداران Diablo نیز از این قاعده مستثنی نیستند. الان برخی بازیکنان بیان می کنند نظرات تقسیم شده پس از اینکه راد فرگوسن، مدیر کل فرنچایز گفت: «هیچ برنامه‌ای» برای گنجاندن کارت روکش در Diablo 4 وجود ندارد.

پوشش‌های نقشه به طور کلی به بازیکنان اجازه می‌دهد در حین تماشای نقشه حرکت کنند. آنها بازی های اساسی با مناطق بزرگ برای کاوش هستند، به خصوص MMORPG. اگرچه Diablo 4 دارای یک نقشه کوچک است که به شما کمک می‌کند ببینید به کجا می‌روید، به نظر می‌رسد بلیزارد از شما می‌خواهد که به جای نقشه، به عمل نگاه کنید. برخی از هواداران این تغییر را تشویق کردند، اگرچه برخی دیگر به دلیل حذف برنامه ریزی شده تحت فشار قرار گرفتند. بسیاری از طرفداران این ویژگی خاطرنشان می کنند که Diablo 2 بازی ای است که کارت های همپوشانی را در این ژانر محبوب کرده است.

Lecture en cours: Diablo IV | Dans les coulisses | Cathédrale de Diablo

“Je ne suis pas fan [of overlay maps]” گفت: یکی کاربر Reddit. “من هدف مردم برای تماشای بازی را درک می کنم، اما متوجه شدم که دائماً در حال عکسبرداری از نقشه بزرگ هستم، که برای من دست و پا گیر بود. انتخاب، سرگرمی را از بازی خارج می کند.”

نفر سوم گفت: “من هرگز از مینیمپ در هیچ بازی استفاده نمی کنم، مگر اینکه مانند MOBA باشد.” “من ترجیح می دهم فقط نقشه را باز کنم. روکش یک بررسی سریع عالی است.”

مهم نیست که در کجای این بحث قرار بگیرید، بعید به نظر می رسد که بلیزارد نظر خود را در این مورد تغییر دهد، اما مطمئناً ممکن است. Diablo 4 در تاریخ 6 ژوئن منتشر می شود، اگرچه اگر نسخه های Deluxe یا Ultimate بازی را دارید می توانید از 1 ژوئن بازی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر