تمرکز Naughty Dog بر روی توسعه بازی برای پلتفرم های پلی استیشن و رایانه شخصی

استودیو Naughty Dog اشاره کرد که در آینده می خواهد بازی های خود را برای پلتفرم های پلی استیشن و رایانه های شخصی توسعه دهد.

ناتان دریک و سالی با هم در Uncharted: Legacy of Thieves Collection پلی استیشن 5

با انتشار مجموعه Uncharted: Legacy of Thieves در اواخر سال 2022 و The Last of Us Part 1 همین دیروز، استودیو Naughty Dog بازی های خود را برای رایانه شخصی عرضه می کند. اگرچه در گذشته امکان انتشار بازی های انحصاری پلی استیشن بر روی کامپیوتر بی سابقه بود، اما اکنون به نظر می رسد که Naughty Dog از این روند راضی است. در یک پست وبلاگی که اخیراً به مناسبت انتشار بازی The Last of Us Part 1 بر روی رایانه شخصی به اشتراک گذاشته شده است، سازنده تأیید کرد که قصد دارد در آینده به توسعه بازی‌ها برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی ادامه دهد.

با این حال، هنوز به طور رسمی مشخص نیست که Naughty Dog دقیقاً چه چیزی را پشتیبانی می کند، اما می توان حدس زد که آخرین مورد به بازی چند نفره و مستقل The Last of Us مربوط می شود. Herman Halst، رئیس استودیو پلی استیشن، آخرین بار اعلام کرده است. سالی که بازی‌های سرویس‌محور آینده سونی در کنار پلی‌استیشن 5 روی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند. طبق بیانیه هالست، می‌توان حدس زد که بازی چند نفره Naughty Dog نیز در این دسته قرار گیرد.

در همین حال، The Last of Us Part 1 که به تازگی بر روی رایانه شخصی منتشر شد، چهارمین نسخه اول شخص سونی در استیم شد و رکورد بیشترین بازیکنان همزمان در Steam به 36000 رسید، اما این بازی دارای تکنیک های زیادی است که این موضوع باعث منفی شدن بسیار شده است. نظرات کاربران Steam برای این بازی.

بخوانید  Magic: The Gathering's March Of The Machine قهرمانان را می بیند که برای مبارزه با Phyrexians متحد می شوند

Naughty Dog نوشت: «بازی‌های پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی، چه از DualSense استفاده کنند و چه از ماوس و کیبورد، مطمئن باشید که مشتاقانه منتظر اشتراک‌گذاری بیشتر هستیم. توسعه بازی‌ها برای هر دو پلتفرم به ما این توانایی را می‌دهد که درس‌های آموخته‌شده از هر دو را در طراحی کلی بازی‌های آینده خود به کار ببریم. اشتراک‌گذاری داستان‌ها و تجربیات ما در پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی چیزی است که Naughty Dog از آن استقبال می‌کند و در آینده نیز از آن حمایت خواهد کرد.”

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر