تمدید سریال Shrinking Apple با هریسون فورد و جیسون سگل برای فصل دوم

اپل تی‌وی پلاس از تمدید سریال Shrinking با بازی جیسون سیگل و هریسون فورد برای فصل دوم خبر داد.

بیل لارنس و برت گلدشتاین، خالقان تد لسو، به همراه جیسون سیگل، بازیگر فیلم Meet the Mother، مسئول خلق فیلم Shrinking هستند که برای فصل دوم سریال کمدی بازخواهد گشت. پیش بینی می شود فصل دوم سریال عجیب روانشناسان مانند فصل اول در 10 قسمت تولید شود. سری Shrinking که با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد، ظاهراً مورد استقبال کاربران اپل قرار گرفت.

سریال Shrinking داستان یک روانشناس غمگین را دنبال می کند که تمام قوانین حرفه خود را زیر پا می گذارد و صادقانه با مشتریانش صحبت می کند. این صداقت و صراحت تغییرات عظیمی در زندگی بیمارانش ایجاد کرده و زندگی خود این پزشک را تحت تاثیر قرار داده است. جیسون سیگل، هریسون فورد، جسیکا ویلیامز، مایکل اوری، کریستا میلر، تد مک گینلی، هایدی گاردنر، دوین کاوائوکا و ریچل استابینگتون از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول Shrinking حضور دارند.

امروز قسمت هشتم سریال Shrinking از اپل تی وی پلاس پخش شد و اکنون دو قسمت از این سریال کمدی درام باقی مانده است. اکنون در آخر اخبار سینما و تلویزیون، سریال The Strange Psychologist برای فصلی دیگر بازخواهد گشت. اپل اعلام کرده است که سریال Shrinking که با همکاری سازندگان سریال تد لاسو و برادران وارنر تولید شده است. تلویزیون، برای فصل دوم تمدید شد. مت چرنیس، رئیس برنامه‌نویسی اپل تی‌وی پلاس، در بیانیه‌ای گفت:

ما از همان ابتدا به دنیای جذاب، تاثیرگذار و سرگرم کننده Shrinking کشیده شده ایم و دیدن اینکه چگونه مخاطبان در سراسر جهان همچنان با شخصیت های دوست داشتنی سریال ارتباط برقرار می کنند فوق العاده است. ما نمی توانیم منتظر دیدن و تجربه کردن آن باشیم. آنچه بازیگران و تیم خلاق در فصل 2 برای ما در نظر گرفته اند.”

بخوانید  Time Machine: مهمترین ویژگی های حذف شده از آیفون